24 Ocak 2017 Salı

Melania Trump Stili Ve Daha Fazlası

Melania Trump ve stili dedim ama belli ki kadının bir stili yok.
Ama fiziği var, güzelliği var ve daha da önemlisi parası var.

Kıyafetini siz de benim gibi çok beğendiyseniz neden şimdi stili yok ki diyebilirsiniz tabii. Ben de hemen açıklarım elbette.
O da kıyafeti göremlerin akıllarına hemen Jackie Kennedy'i  getirmesi.

Akıllara Jackie'nin gelmesi kıyafetin kötü bir seçim olduğu anlamına gelmez. Ancak amacın ne yani Amerika'nın en sevilen First Lady'si taklit edersen seni de severler diye mi bunu tercih ettin?
Bence bu tarihi anda kendine özgün bir kıyafet giymeliydi.
Yine de dediğim gibi renk seçimi kısa ceket, ah o eldivenler (J.Kennedy'de de var). Harika.
-Yaw ısrarla kendimle çelişiyorum-
Ama baksanıza nasıl kötü denir ki?


O yüzden ben yanlış demeyi tercih ediyorum :)

Benim asıl favorim Ivanka Trump bu arada. Ondan da bahsetmeliyim:


Ivanka, Donald'ın büyük kızı. 35 yaşındaki Ivanka tercihi, işte bu dedirtiyor. Ivanka'nın kıyafeti ise Oscar de la Renta'ya aitmiş.

Gelelim açılış partisine...
Hemen iki kıyafetle biter mi bu yazı?
Unutmadan bu yazı twitterda bana yapılan bir istek üzerine hazırlandı. Yoksa benim aklımda Trump ailesinin stilini incelemek yoktu :)

46 yaşındaki Melania'nın açılış partisi kıyafetini de çok beğendim. Çok zarif bence. Abartısız. Beyaz olması da tabii beklenen bir şeydi. (ki bakınız şimdi beni o görseli buldurmakla uğraştırmayın ama kampanya zamanı giydiği tek omuzlu beyaz tulumu da harikaydı!)

Zarif! Fiziğini konuşturmuş. Bana da söyleyecek söz bırakmamış.
Ama Donald neyse de Amerikalılar bu kadını hiç sevmiyor ya. Ne kötü yorumlar yapmışlar, sormayın. Benim de bağrıma basasım geliyor bu kadar sevilmediğini, eleştirildiğini gördükçe 😂😂

Aynı zamanlarda Ivanka..

Muhteşem değil mi? 😍

4 yorum :

  1. Bu adam ve ailesi çok uzak geliyor bana, garipsiyorum galiba içten içe. Amerika'nın Ali Ağaoğlu gibi geliyor Adam zaten.

    YanıtlaSil
  2. Trumplara yeterince paran olursa ABD başkanı ve first lady bile olabileceğinin kadını. Trump zengin fakat kaba ve görgüsüz. Valla ABD'liler kendileri kaşındı :D Michelle Obama kadar sevilemez herhalde kimse. Neyseee :D

    YanıtlaSil
  3. Bebek mavisi elbisesi beni rahatsız etmedi sevdimmm :) Michelle in sıcaklığı yok tabi duruşta:)))

    YanıtlaSil
  4. Bence de gayet hoştu :) Seni gidii Taklitçi hoş KADIN

    toptan temizlik ürünleri
    milli levha

    YanıtlaSil

söz sizin...