17 Ocak 2017 Salı

Lindsay Lohan Müslüman mı Oldu?

Maşallah subhanallah.

Dünyaca ünlü oyuncu Lindsay Lohan'dan bahsediyoruz.
Hatta birkaç yıl öncesine kadar yaşantısındaki uçarılıklar ayyuka çıkmıştı hani.
(düşünün uçarıkların ayyuka çıkması nasıl olacaksa)
Tam o uçarıkların sonunda müslüman oluyor söylentisi çıkmıştı. O zamanlar kendisini takip etmiş ya nesi müslüman olmuş bunun diyordum.
Ne kadar kötüyüm?! Ne kadar yüzeyselim?! Ne kadar şüpheciyim?!..

O sıralar kamu cezası almıştı ve görevine giderken elinde Kuran-ı Kerimin ingilizce mealiyle görüntülenmişti.
Yine mi aymadın be Seyyoş..

Geçtiğimiz aylarda da Türkiye'ye gelip Suriye'li bir aileyi ziyaret etti biliyorsunuz.

Son olarak instagram hesabından tüm fotoğraflarını kaldırıp profiline Aleyküm selam yazması, henüz resmi bir açıklaması olmamasına rağmen islamiyeti seçtiğine yoruldu.
Açıkçası ben de öyle düşünüyorum.

Sene başında 11. sınıf öğrencilerimden biri sormuştu:
Hocam bir insan yetmiş yaşında müslümanlığı seçti, yetmiş yaşına kadar yaptığı tüm hatalar günahlar silinecek mi yani dedi?
- Evet, dedim, bizim inancımıza göre böyle.
- Ulan şansa bak, dedi 😂

Allah hidayeti dilediğine verir.
Müslüman ülkede doğup müslüman kimliği taşıyan ezik insanlar, müslümanlığı karalamak için türlü tweetler atıp kendi diniyle dalga geçip artık hani egosunu tatmin etmeye çalışıyorken, Amerikalı oyuncu, model tutup islamiyeti seçiyor.

Sıradan bir blogger olan mest oluyorum. Mutlu oluyorum.
Elhamdülillah.
Welcome sis!

"Onlar ağızlarıyla Allah'ın nûrunu söndürmek istiyorlar. Halbuki kâfirler istemeseler de Allah nurunu tamamlayacaktır."(Saff, 61/8)

8 yorum :

  1. Allah yolunda bir adım atması onun adına ne güzel birşey.. Niyaz ve duaları ile bu yoldan ayrılmaz inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, bu dönenler bizden iyi müslüman oluyor inşallah lindsay bacı da öyle olur.

      Sil
  2. gözlerim dolu dolu bitirdim son cümleleri.. Allah bize de gerçekten müslümanlığı yaşamayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  3. Seyhancim ig adresini bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ig hesabını dondurdum.
      başlarda kısa süreliğineydi güye ama baktım böyle daha güzel, dönmedim.
      ondan bulamıyorsun, ama teşekkür ederim aklına geldiğine sevindim.

      Sil
  4. Çok sevindim. Doğru yolu arayarak bulması kalıcılığı açısından önemli olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzeliz di mi onun adına mutlu oluyoruz ^^

      Sil

söz sizin...