9 Ocak 2017 Pazartesi

Golden Globe'un Kazananı Pembe!

Dün akşam Oscar öncesi ödüller olarak da bilinen ( bilinmiyor da olabilir) Altın Küre Ödülleri sahiplerini buldu.
Oscar ödüllerinden daha rahat havada geçer Golden Globe, yemek yenir yuvarlak masa da oturulur falan..
Oscar gibi resmi değil. Ama yuvarlak masa olduğu için bazıları arkasına dönmek zorunda kalır sahneyi görmek için ki eğer ben gitseydim kesin o kişi ben olurdum 😏

Golden Globe kırmızı halı geçişinde ünlülerin "sarı rengi"ni tercih ettikleri gözlemlenmiş ancak benim dikkatimi Pembe çekti.
Daha önce bu kadar pembe giyildiğini hatırlamıyorum.

Hemen birkaç tanesini paylaşalım.
 

 

 

 

Arada çok güzel elbiseler var değil mi?Özellikle 2-3-6. fotoğraftakiler favorim.
(görsel kaynak JustJared bu arada)
Yine de favorilerimi buraya koymadım. Aslında Priyanka Chopra ve Busy Phillips'in elbiselerini beğendim. Adını bilmediğim Mavi bir elbise giyen kadın vardı çok hoştu. Reese Witherspoon da sarı sade hoş bir elbise giymişti, sarı olmasa eminim onu da beğenirdim. Ama benim sarıyla aram yok :)
Peki sizin favorileriniz var mı?

5 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. ay o kadın koltulaltı kıllarıyla katılmış oscara.. midemi bulandırdı pislik.

      Sil
  2. İlk görsel favorim oldu yahu ; masal gibi :)

    YanıtlaSil

söz sizin...