11 Ocak 2017 Çarşamba

2016'nın En Güzel Düğünü ve En Tatlı Çifti

Blog düğün bloguna dönmeden buna bir son vermeliyim.
O yüzden benden artık sık sık düğün yazmamı beklemeyin.
Si bekledikçe ben yazıyorum, ben yazdıkça siz bekliyorsunuz, buna bir son verelim :)

2016'nın en güzel düğününü ve en tatlı çiftini yine kendi oylarımla seçtim :)

Hiç şüphesiz en güzel düğünü Burcu Biricik ve eşi Emre Yetkin'in düğünleri oldu.
Son derece samimi bir düğün gerçekleştirdiler ve acayip tatlılar.
Çok mutlu olsunlar.

Daha fazla bilgiye ve fotoğrafa bu yazımdan ulaşabilirsiniz.

Bu arada 2016'nın en sevimsiz çifti olarak, düğündeki dansıyla kendinden iğrendiren Neslihan Atagül sayesinde Kadir ve Neslihan Doğulu çifti oldu.

Yok mu arttıran?

4 yorum :

  1. Seyhan seni artık biz bu yazılarla benimsedik , düğün oldu mu senin sayfana girmeye alıştık mi ne :)
    Kesimlikle çok güzel bir tespit yaptın en itici çift yaptıkları dans ile Neslihan Atagül oldu , en güzel düğünde Burcu Biricik'in çok ama çok tatlılardı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      yaa böyle böyle düğün blogcusu oldum ama :)

      Sil
  2. himm seyhan bu gelinlikle ilgili ne diyor acaba dugunu begendi mi kizz sunu da yaziver demeyip ne yapacauk ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl böyle yazmaya devam edersem insanlar hakkımdaneler düşünecek merak ediyorum :)))

      Sil

söz sizin...