16 Ocak 2017 Pazartesi

Çin Seddi

Üç boyutlu filmler başımı ağrıtıyor gerekçesiyle onlardan kaçınıyordum fakar Fantastik canavarlar nelerdir ve nerede bulunur filmiyle 3 D sinemayla barıştıktan sonra bu kez de Çin Seddi'ni 3D  olarak izledim.
E üstünüze biraz kan falan sıçradığından iğrenç, canarvar sizi ısırmaya çalıştığından biraz korkunçtu haliyle.
Ancak film arkadaşımın da eğlenceli olmasından kelli çok zevkli bir film seansı geçirmiş olduk. Ön koltuktakiler de aynı görüşteler mi ondan pek emin değilim 😂

Öncelikle, bu film yazısını hazırlarken fark ettiğim bir şey var ki filmi online izleyebilirsiniz. Film sitelerinde mevcut. Tabii bunu bilmeden filme gittim ama filmi izlerken de tam sinemada izlemelik bir film diye düşündüm.
Çin Seddi'ne dair birçok efsane varmış, bu filme konu olan da bu efsanelerden biri.
Matt Damon oynadığı William karakteri ve Pedro Pascal'ın canlandırdığı Tovar karakteri siyah barutun peşinde olan hırsızlardır. Çölde geçirdikleri bir sırada kendilerine bir "şey" saldır. Çok hızlı sinsi korkunç ve yeşil. İlk etapta anlaşılmıyor tabii ama sonradan öğreneceğimiz şekliyle tiksindirici 🙈 
Neyse işte bu ikili, peşine düşen yerlilerin kovalamasından kaçarken "duvara" tosluyorlar ve burada esir alınıyorlar. Burada siyah barut olduğunu öğrenince buradan kurtulmadan evvel götürebildikleri kadar kara barut götürme derdine düşüyorlar.
duvarı o canavardan korumakla görevli binlerce asker var burada. Komutan da güzel bir çinli kadın olunca aşk da olacak diye bekledik ama.. Spoiler olmasın hadi.
Askerler konumlarına göre renk renk giyinmişlerdi. Komiğime gitti bu renk cümbüşü açıkçası. Ama görsel olarak zevkliydi izlemesi. Ne kadar saçma olursa olsun.
Bi' de ben Matt Damon'ın çarpık gülüşünü özlemişim ya.
Filmin imdb puanı 6 falan.
Ama ben beğendim. Hem güzel, hem korkunç, hem de eğlenceliydi, en azından -dediğim gibi- bizim açımızdan :)
Son zamanlarda şöyle şahane film izlediniz mi?
Öneride bulunsanıza bana 😊

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...