31 Ocak 2017 Salı

Bridge to Terabithia

Bak şimdi bu filmi yazmayı nasıl atlamışım.
O kadar sevmiştim ki!

Küçük çocukların düş gücünü kıskandıracak, biz ne zaman bu kadar büyüdük, diye hayıflandıracak bir film.
Kolay sosyalleşemeyen ve pek arkadaşı olmayan Jess mahallerine yeni taşınan, öz güveni yüksek Leslie ile karşılaşır ve Leslie Jess'i hayal dünyasıyla tanıştırır.
Leslie Jess'in hayatına çok şey katar ancak..

Leslie rolünde AnnaSophia Robb'u görüyoruz. Charlie'nin Çikolata Fabrikası filmindeki sakız çiğneyen kız.
Seviyorum ya, güzel olduğu kadar oyunculuğunu da beğeniyorum.
Hatta bu yazıyı hazırlarken bir filmine daha denk geldim. Çok benlik gibi duruyor.
İzlersem haberiniz olur 😉
Ama izlemeyenler varsa, önce bu film! Lütfen!

2 yorum :

  1. Ya resmen eskiye döndüm küçükken en sevdiğim filmdi ve ortalıkta benim adım Leslie diye dolanıyordum :D

    YanıtlaSil

söz sizin...