10 Ocak 2017 Salı

2016'nın En Güzel Gelinliği

2016 yılında o kadar düğün haberi yazdıktan, gelini damadı inceleyip, gelinlikleri eleştirdikten sonra 2016 yılının en güzel gelinliği yazısı gelmeliydi.
Size de sordum ama pek yanıt alamadım.
Gerçi benim kafamda belliydi kimi seçeceğim.
Sizinkiyle uyuşacağını düşünüyorum.
Tüm 2016 düğün yazılarıma bu linkten ulaşabilirsiniz.

2016 yılında gelinlerin çoğu alabildiğine sade gelinlik seçtiler.
Ancak benim favorim devasa kuyruğu ve çiçekli gelinliğiyle Selma Çilek oldu.
Selma Çilek'in Gelinliği hakkındaki tüm detaylara eski yazımdan ulaşabilirsiniz.
Bu da çok bi' bayıldığım fotoğraftır ayrıca!

Yarınki yazım, en güzel çift ve en güzel düğün olacak.

Peki nasıl? Tutturdum mu? Sizin de favoriniz Selma Çilek'ti değil mi?

3 yorum :

  1. Seyhan'ım ben bloglara uğramaz oldum sen yine post üstüne post yayınlamışsın.Ama bu gelinliği ben de çok beğendiğim için yorumu ilk buna yapayım dedim.Bir de canım ben seni ig de neden bulamıyorum adını mı değiştirdin Yoksa ig bana oyun mu oynuyor🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramı kısa bir süreliğine dondurdum ama baktım böylesi daha hoş bir daha açmadım canım ondan bulamıyorsun beni ama araman ne hoşşş yerim seni.
      zaten öyle güzel mesajlar aldım ki iyi ki dondurmuşum dedim kendimi bir şey sandım valla :D
      blogu boşlama ne varsa burada var
      ay özlemişim ben de ya :*

      Sil

söz sizin...