reklamlar etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
reklamlar etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

19 Ekim 2010 Salı

EasyTone

Geldim. Yazıyorum. İyiyim.
Beni merak edenleri etmeyenlerden daha çok seviyorum haberiniz olsun :)

Reklam arası geçgeç -zapingin türkçe karşılığı:)- yaparım; ne o geçgeçten bir şey anlarım, ne de reklamlardan..
Ama bazen insan dalıyor reklamlarda kanal değiştirmiyor ve bazı reklamlar adeta kazınıyor beyne.

Easytone reklamlarını gördünüz mü?


Reebok'ın bacakları ve kalçayı daha iyi çalıştıran yeni spor ayakkabısı.
Reklamda o kadar çok popo var ki gidip satıcıya nasıl easytone almak istiyorum denir merak ediyorum.
"Aa yazık poposu reklamdaki gibi olsun istiyoo" diye düşünmezler mi?

Easytone giyenleri -eğer farkedersem- ben bunu düşüneceğim:))

Reklamlardan konu açılmışken kim paket çikolatayı ısırarak yer?
Ordaki kareler kopararak yemeniz için yapılmamışsa niçin yapılmış?
Acaba herkes ısırarak yiyorda ben mi yanlış yapıyorum?
Bir nezaket sahibi ben miyim? :))

Yeni Ariston çamaşır makinesi reklamını sevdim!
Yarın çamaşır makinesi alacak olsam gider onu alırdım ;)

118 80 reklamından, şarkısından, o iki heriften nefret etmeyen yoktur herhalde.
O reklamda gördüğüm insanların boynunu kırasım geliyor!
Gelmiş geçmiş en sinir bozucu reklam seçilmeli!

Demek ki neymiş reklamın iyisi kötüsü olmuş!

Reklamları okudunuz ;)

Görsel kaynak