High School Musical 3
Nedir bu lise müzikali ya.. Ne kadar çok tutulmuş Amerika'da.
İzlemeden bilemiyor insan işte.
İzledim bende.
Çook beğendim lise dediğin böyle olmalı işte!
Benim liseli yıllarım geldi aklıma. Yani, böyleydik bizde euheuhe:)))))) - yazar burda gülmekten kırılıyor -
Şaka bi yana, gerçekten aklımda böyle, o kadar güzel yıllardı... Dilerim herkes aradan yıllar geçtiği halde lise yıllarını bu müzikal gibi hatırlar.
Müzikal severlere şiddetle tavsiye edilir. Çok eğlenceli bir filmdi ve izlerken harcanan emeklere şapka çıkardım!
"...Lise sonsuza dek sürmez..."
Step Up II: The Streets
Step Up ı izleyip çok beğenmiştim ve 2.si olduğunu duyduğumda mutlaka izlemeliyim dememiş miydim? Demiştimmmmm, ben de izledim, anca şimdi :)
Konu olarak ilkine benziyor devamı niteliğinde değil yani, benim gözümde en azından. Hatta sorunlu bir genç yine, bu sefer kız ama sorunlu olan, hatta siyahi bir arkadaşı var yine:) Sonra o da dans okuluna girmeye hak kazanıyor falan. Gereksiz benzerlikler silsilesi.. Oysa afişi ne güzeldi.
Gerçi filmdeki danslar şahaneydi. Sıkılmadan izledim aslında filmi. Ama işte senaryo farklı olmaktan çok uzak!
"...Pes etme, kendin ol. Çünkü hayat başka biri olmak için çok kısa!!!"
Görsel kaynak 1 - 2 - 3 - 4