10 Mayıs 2023 Çarşamba

İlişkinisi Yöneten Hayatını Yönetir

 


İtiraf ediyorum, hayatımızda bir Esra Ezmeci gerçeği var. Eril enerji - dişil enerji de neymiş derken bir baktık bu konular her yerde konuşulur olmuş. Birbirinden bağımsız arkadaş gruplarımda konuşulması beni konunun bir parçası yaptı. Zaten maskülen tavrımın farkındaydım, demek arkadaşlarım da farkındaymış ki bu konuları benim yanımda konuşma gereği hissetmişler. Mesaj alındı efenim. 

Esra Ezmeci’yi öyle konularla tanımış olsak da, bu öyle bir tarz değil. Adından da belli ilişkiler üzerine. Instagramda paylaştığımda pek senlik değil diye yorumlar gelmişti. Doğruymuş :) kötü diye demiyorum. Karşı cinsle ilgili bilgiler/ taktikler verse de ben insan ilişkileri içinde dersler çıkardım. Ancak tabii çoğunluk karşı cinsle ilişkiden başka bir yere varmayınca ben bunu niye okuyorum ki dediğim çok oldu. Neyse dedim ortamlarda satarım bu bilgileri 😄😄 akıl vermeye bayılırım 😜

Evliler, flörtözler, ilişkisi olanlar okusun bence. Ben de kütüphanede görünce okuyamama döngümü kırsın diye aldım okudum. Bakalım kırmış mı? Bundan sonra buralarda bol bol kitap yorumu görürseniz kırmış demektir. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...