7 Ekim 2020 Çarşamba

Sevdiğim Şeyler #1

 Ben geçenlerde odamı taşıdım. Haliyle birçok ıvır zıvır bende olduğunu bile unuttuğum eşya gün yüzüne çıktı. Onların içinde çokça defter, günlük, liste hatta fatura buldum. Bu defterlerden birinde blog için yazı notlarım vardı. O notlardan yola çıkarak aa ben bunlar hakkında yazmadım yazayım diyerek bu yazıyı hazırlamaya koyuldum. Bunun bir seri olması bekleniyor ama hayat gailesi. Unutmazsak veya nasip olursa diyelim ve sevdiğim şeylere bana ve profilime uygun bir konuyla başlayalım:

Şapkalar!

Hiç şaşırmadınız değil mi? 

Hemen görsellerle destekliyeyim ve buna İngiltere Kraliçesi ile başlayayım.

İster dönem şapkaları olsun ister kepler isterse fötr şapkalar olsun.. hepsine bayılıyorum. Bu kadar mı "tarzsız" olabilir insan! Evet işte karşınızda örneği. Olabiliyor yani :)

Keira Knightleysiz bir şapka yazısı düşünemiyorum! onsuz olmazdı. Hem de Düşes filminden şapkalı görüntüleriyle yazıyı şenlendirdiğimi düşünüyorum ^^

Ve modern görüntülerle noktalıyorum:
Sanırım başörtülü biri olmasaydım şimdi şallarım sayısınca şapkam olurdu ^^




2 yorum :

  1. Merhaba. Başörtülüler de takıyor başörtüsü üzerine, birkaç kişide görmüştüm. Keira şapkaları güzel ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de şapka çok seviyorum. Keira'nın şapkaları zaten efsane. Erkeklere de çok yakıştırıyorum :)

    YanıtlaSil

söz sizin...