7 Temmuz 2020 Salı

Üç Çocuklu Yüksek Lisans

Size olaylı bir video ile geldim.
Ne zamandır Youtube kanalıma sevdiğim kişilerle sohbetlerimi yüklüyorum.
Aslında bunu sadece kendim için yapıyorum, konuşmaktan zevk aldığım şeyler ve merak ettiğim şeyler.
Ve aslında tanırsanız seveceğinizi düşündüğüm kimseler.

Instagramda keyifle takip ettiğim biri Büşra, Kısa bir dönem blog yazmış. O vesileyle takipleşiyoruz aslında.
Sağ olsun kırmadı, merak ettiklerimi sordum konuştuk ve videomuz burada.



Benim telefonumda bildirimler kapalı. Sadece Whatsapptan bildirim geliyor. Diğer şeyleri ben o uygulamaya girince görüyorum.
Youtube bi girerim ki onlarca yorum ay ben şok!
Meğer büyük bir hata yapmışız.
Canım Büşra ben sebebiyet verdiysem özür dilerim.
Siz de videoyu izleyip yorumları okursanız anlarsınız diye düşünüyorum :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...