9 Mart 2019 Cumartesi

Wonder

İzlemeyi uzun zaman ertelediğim bir filmi öneriyorum size.
Neden erteliyordum?
Üzülürüm, dayanamam, kıyamam diye..
Kitabını da aynı gerekçelerle okumamıştım.
Öyle çok acıklı değil ama içiniz parçalanıyor. Bir şey yapmak istiyorsunuz. Ve aslında ders çıkararak bir şeyler yapmış olabilirsiniz.
İzledikten sonra okul grubuna afişini attım ve "hocalarım lütfen izleyin", dedim.
Ebeveynler, öğretmenler, idareciler mutlaka izlemeli. Diğerleri de tabii.


Yüzünde deformasyonla doğan çocuğun evde eğitim görmesinin ardından okula başlamasıyla yaşadığı sıkıntıları ve onun sosyalleşmesini anlatan bu filmde birçok duyguyu onla beraber yaşıyorsunuz.
Gözlerim dolu dolu izledim, burnumun direği sızladı.
Bazı kişiler anne baba olmasa keşke ve bazıları da iyi ki anne baba oluyor dedirtti.
Çok beğendim ben filmi.
İzleyin mutlaka. Mutlaka.

3 yorum :

  1. Bu yazıdan sonra ben bu filmi izlemek için epey cesur olmak zorundayım.
    Sevgilerimle
    Asel

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıdan sonra ben bu filmi izlemek için epey cesur olmak zorundayım.
    Sevgilerimle
    Asel

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir filmdi herkes izlemeli bence..

    YanıtlaSil

söz sizin...