22 Aralık 2018 Cumartesi

Mahalleden Arkadaşlar

2018 yılında birçok yazarla tanıştım.
Bunlardan biri de Selçuk Aydemir.


Mahalleden arkadaşlar kitabında seksenlerde doğmuş doksanlarda çocukluklarını geçirip ergenliğe girecek 3 kafadarın maceralarını demeyeyim de günlük hayatını paylaşıyor.
O kadar keyifle okudum ki ♥
Hemen Liseden Arkadaşları okumak istedim. Ancak işte kitap alıp alıp okumama konusunda kendimi frenliyorum ama ilk alışverişim bu kitap yüzünden olacak.
Biliyorum çok kısa bir yazı oldu ama kitabı okumanızı öneririm.
Çok sevdim. Çok sevin ♥

3 yorum :

  1. Çok merak ediyordum bunu.demek çok güzel.
    Ben de bu yıl hep yeni yazarlar okudum.bir tek Nazan Bekiroğlu her alışverişte illa ki bir kitabı olacak...
    Sevgilerimle
    Asel

    YanıtlaSil
  2. Bu alıp alıp okumama aynı bende de var kenarda tonla kitap duruyor :/ Ama şimdi bu kitabı da çok merak ettim sen öneriyorsan kesin bende severim :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. basligi gorunce yazi da ben de varim sandim meger selcuk aydemir varmis 😂

    YanıtlaSil

söz sizin...