4 Haziran 2018 Pazartesi

7.5 Liraya Kitap

Arkadaşlar kitaplarlarımdan bazılarını satmak istiyorum.
Düşündüm, sahafa hepsini taşıyamam.
İnternetten satsam, Letgo orada buluşalım burada buluşalım mesajları geliyor. Tanımadığım kişilerle niye buluşayım. Kargolayacağım alacaklar sanıyordum.
Biri erkek misiniz diye sordu evet dedim kitabı almaktan vazgeçti.
E ben bi' daha oradan talip olana satar mıyım? 😂

Diğer uygulamalarda da, komisyon kesiyor. Haklı olarak yani. Tamam bir şey demiyorum da sen fazla vermiş olacaksın ben az almış olacağım ne gerek var.



Bu fotoğraftaki Maskeli Kedi ve Antika Adam dahil değil, onlar adıma imzalı.

Üşendim hepsini çekemedim. Buraya koyduğum fotoğraflardan fazlasını satmak niyetindeyim ancak hepsini değil. Bende gördüğünüz diğer kitapları da sorabilirsiniz. seyhanc@gmail.com
Baştan söyleyeyim buluşmam 😂😂😂😂
Çok yoğunum kuzular ondan yani.
Ptt kargo ile 3-4 liraya gönderim yapılıyor.
İstediğiniz kitapları bana söylersiniz satılmadıysa size ayırırım eft/havale yaparsınız ptt ile ödemeli yollarım.
Çok kitap alacaksanız pazarlık yapma hakkınız da var, kullanın!
Sizi dolandırmayacağıma kefilim 😂

Kitaplarda kusur yok hatta çizik bile yok. Çünkü bazıları okunmadı bile.
Online fiyatlarına bakın derim.
Bu kitapları elden çıkarmama neden olansa Youtube'da kitabın yazarı ve fanlarıyla yaşadığım tatsız olay. Ben bu kadar değer veriyorken başıma bunlar geliyorsa gerçekten demek ki değer vermemeliyim dedim.
Pek bağışlanacak türde de kitaplar değil malum 😂
Neyse ya, yoruma kapıyorum, mail atın 😘😘