10 Mart 2017 Cuma

Aylinden Denemeler Kimdir?

Hayalperver kitap kulübümüzü biliyorsunuz.
O kitap kulübünün üyelerinden biri Aylin. Geçtiğimiz senenin sonbaharında pena yayınlarının düzenlediği etkinlikte kendisiyle tanışmıştım ancak çok öncesinde de Şahika'nın anlatımlarımdan biliyordum.
Bir kişinin varlığından haberdar olmak tanımak değildir malum. Ben kendisine tanıyınca bayıldım.
Çok harika bir enerjisi var.
Nazar değmesin şimdi onunla aynı kitap kulübünde olmak çok güzel ki kitap zevklerimiz hiç uymuyor. Ortak beğendiğimiz kitaplar o kadar az ki. Ama bu bizi uzaklaştırmıyor aksine gülüp eğleniyoruz.

Aylin eski bloggerlardan. aylinden denemeler isimli bir blogu var. Şimdi farkediyorum ki aslında; 'seyhandan' 'aylinden' kafalar aynı çalışmış alanı alırken :)

Aylin'in tabii ki instagram hesabı var; aylinden. Takip edin bence, eleştirileri sevgisi çok yerinde ve çok dürüst. Hele storie kısmı!! Fazla ayrıntı yok, takip edin diyorum bu yeter.

Bitti mi? Bitmedi. Aylin'in bir de Youtube kanalı var. Onunla sohbet zaten çok keyifli olduğundan videolarını izlemek de ayrı bir tat. Gittikçe de güzelleşeceğine inanıyorum. Youtube kanalına abone olmak da çok kolay ayrı bir hesap açmanıza gerek yok gmail hesabınızla istediğiniz kanalları takip edebilirsiniz. Mesela hala beni takip etmiyorsanız (ayıp!) işte buradan edin :)

Aylin diğer bir özelliği ise Esnaf dostu olması. Aslında bu yazıyı bana bu özelliği yazdırıyor. Esnafing Aylin'i size anlatmak istiyorum. Ama tabii ki yetersiz kalacağını biliyorum. Neyse konuya dönersek; Geçen buluşmamızda bir telefon geldi, akşama misafiri gelecekmiş, aslında rahatlıkla bugün planlarım var diyebilecekken ki hem gündüz planları vardı hem de akşam için, hemen misafirleri için iptal etti. Sonra Aylin ne pişirse diye düşündük ve bir karara vardık. Dönerken ben yolda "aa şurada Komşufırın vardı oradan alsaydık", dedim. Sonra "gerçi Getir uygulamasıyla istediğin yerden istediğin şeyi getirtebilirsin", dedim. Ama o ne dedi biliyor musunuz? Hazır bir şey alacaksam zaten kendi esnafımdan alırım. O kazansın.
Mesela bir yere oturmaya gidecek ve giderken bir  paket tatlı götürecek. Kendi mahallesindeki tatlıcıdan. Ekmek mi alınacak kendi fırınından.. vs. Oysa şimdi çoğunluğumuz büyük marketlerden alışveriş yapıyor. Ekmeği bile marketten almıyor muyuz?
Çok ince ve çok hoş bir davranış bence.

Çok tatlısın Aylin. Ayrıca tarzın çok hoş 💓💓

5 yorum :

  1. Beni nasıl mutlu ettin bir bilsen,ne güzel anlatmışsın beni çok sevindirdin, ağlattığınıda bilmeni isterim, iyi ki tanımışım seni canımm, bu arada seviyoruz aynı kitapları ama :) bir sonraki buluşmayı sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylincim az bile, samimi duygularla yazdım.
      seni tanıdığıma çok memnunum ♥

      Sil
  2. aylini epey eskilerden hatırlıyorum izliyordum da blogunu belki bir yerlerde karşılaşmış da olabilirmiyiz bilmiyorum
    ama çok eskiden belki hatırlayamıyorum
    ama şimdi bloguna gidip baktım izlemiyorum galiba niye bilmiyorum bazen blogda oluyor böyle şeyler
    yeniden eklemeye çalışacağım takip butonu arıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. baktım baktım
    izleme için g+ kullanmak gerek bende onu kullanmıyorum
    ama arada girip bakmaya devam! sevgiler seyhanım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ilginçmiş. teşekkür ederim önerime kulak verdiğin için, ilgini çekerse igden bakabilirsin :*

      Sil

söz sizin...