14 Kasım 2015 Cumartesi

Türk Basınında Sarah Jio

                                                           -Gazete Vatan Pazar eki-
Sarah Jio ülkemizden ayrıldı ancak rüzgarı hala devam ediyor.
Burada bulunduğu müddetçe imza günleri ve basın toplantıları oldu.
Röportajlarının bir kısmını sizler için paylaşıyorum. (Çünkü bu kadın hakkında konuşmaktan bıkmıyorum(: )

Röportajlar okunsun diye koyabildiklerimi orijinal boyutta koyuyorum. Ama mesela alttaki görseli orijinal boyutta koyduğum zaman ekrana sığmıyor, o yüzden koyabildiğim en büyük halini koydum ama diğerleri okunuyor ;)
Son olarak gerçekten söylemezsem olmaz, Sarah Jio fotoğraflarda yeteri kadar güzel çıkmıyor, normalde benim izlenimim çok daha güzel olduğu yönünde.

-Alem-
-Hello-
-Yeni Şafak pazar eki-

Bu linkten Sarah Jio ile tanıştığım geceyi okuyabilir,
bu linkten son kitabı hakkındaki yorumumu okuyabilir 
veya
bu linkten Sarah Jio ile ilgili tüm yazılarıma ulaşabilirsiniz.

2 yorum :

  1. Nasıl güzel kadın:)
    Kitaplarıda hep muhtesem:)

    YanıtlaSil
  2. Böyle hoş ve iç ısıtan kitapları ancak bu kadar sıcak kanlı bir kadın yazabilirdi zaten ...

    YanıtlaSil

söz sizin...