6 Kasım 2015 Cuma

Sarah Jio İle Tanışma

Nasıl olacaktı? Ne zaman gelecekti? Görebilecek miydim?
Derken işte beklediğim akşam gelip geçti bile.

Instagram'dan takip edenler çoktan öğrendiler gerçi ama orada kısa kaldı, mevzu derin, mevzu önemli.
Mevzu Seyhan ile Sarah'ın tanışması.

Sarah Jio, yeni yayınevi olan Pena Yayınların daveti üzerine ülkemizi teşrif etti.
Biliyordum ki Tüyap'ta imza günü olacaktı. Ancak çok seveni var, izdiham falan çıkar herhalde, nasıl görecektim ki onu, diye düşünüyordum.
Sonra Pena Yayınlarının daveti geldi.
Of ama bu çılgınlık! Gerçek olabilir mi?!
Sarah Jio ile bir akşam mı geçirecektik?! Ben buna kısaca wuuu huuuu!! derim :)

Etkinlik The Grand Tarabya Hotel'de gerçekleşti. Valla uzak muzak, artık yolu dert etmeyecek yollara düşecektik. Sarah Jio Amerika'dan gelmiş de ben Asya kıtasından gidemeyecek miydim yani?!
Aman ne iyi etmişim de gitmişim.

Katılımcı sayısı az tutulmuştu. Dolayısıyla birkaç kelime anca fırsat gelir bana diye beklerken akşam boyunca karşısında oturup muhabbete ortak oldum. Zaman zaman yanına geçip fotoğraf çektirdiğim de oldu canım kaçar mı?
Bir kere inanılmaz güzel bir kadın! Fotoğraflarda az çok anlıyorsunuz zaten güzelliğini. Ancak fotoğraflar yetersiz kalıyormuş, göründüğünden çok daha güzel.
Hem sonra çok sempatik! O kadar sıcak kanlı ki! Muhabbet açılsın diye beklemiyor o soruyor, dinliyor, anlatıyor. Instagram hesabımızı sorup takibe aldı. Blogumuzun konularının ne üzerine olduğunu sordu. Ay bir de kitaplarımızı imzalayıp bize teşekkür etti ya. ^^
Neyse ki ayılık edip "bir şey değil" demedim, "ben teşekkür ederim" dedim. :)
O anın hülyasından ve benim heyecanımdan bunu söyleyebilmek büyük başarı.
Bayıldım kendisine. Heh evet olayın özeti bu! Bayılmak!


Buradan tüm Sarah Jio sevenlerine sesleniyorum. İmkanınız varsa, kalabalık olur, yol uzak, demeyin, gidin görün kendisini. İnanılmaz bir elektriği var, sonunda iyi ki diyeceksiniz ;)
7 kasım 2015 cumartesi günü saat 14:00-15:00 arası söyleşi, 16:00-18:00 arası imza.
8 kasım 2015 pazar günü 13:00-15:00 arası yine sevenlerine kitaplarını imzalayacak.

The Grand Tarabya'nın güler yüzlü çalışanlarına, Pena Yayınlarının ilgilerine ve etkinlikte emeği geçen herkese bir kez daha çok teşekkürler.

9 yorum :

  1. Canım Seyhaannn tanışman, kendisiyle konuşman ne güzel olmuş. Yorumlarınla görmüş kadar oldum ^.^

    YanıtlaSil
  2. Burdanda bir vuhuuuuuuu demek istedimmmmmm , seni gidi şanslıııııııı :)))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. yazarın erkek okuyucuları azınlıkta zaten :D

      Sil
  4. Ayyy ya ben kendim görmüş kadar sevindim :*

    YanıtlaSil
  5. Çok ballısın çok.Başka sözüm yok sayın hakim.

    YanıtlaSil

söz sizin...