31 Ekim 2014 Cuma

Mavi Çember

Bir hikaye kitabıyla karşınızdayım.
Bu kitabın güzel bir elime ulaşma hikayesi var, diye instagramda paylaştığımda merak edenler oldu.
Yok yaaa size yok o hikaye, o hikaye sadece sevgili blog okuyucularına.
^.^
Bir gün bir mail aldım.
Bu ödüllü hikaye kitabının yazarının arkadaşından.
Benim okumam için göndermek istiyordu.
Yazar değil, yayın evi değil, yazarın arkadaşı ve yazarın haberi yok.
Ne güzel arkadaşsınız Filiz Hnm.
Bu güzel öyküleri okumama vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim.


Ben daha çok roman insanıyım bunu saklamıyorum, ara ara hikaye okuyorum ancak, kısa olunca beni kesmiyor o karakterler daha sonra ne yapıyor hep merak ediyorum.
Hikayeden ise romanı tercih etmemin nedeni bu. Yoksa, Azize Kaya'nın karakterleri çok canlı. Hikayeleri sürprizli. Betimlemeler kuvvetli.
Keyifle peş peşe okudum.

Aslında niyetim ara ara okumaktı ama dedim ya kesmiyor beni, şunu da okuyayım bunu da okuyayım derken bitiveriyor.
Kitabı hatmetmek geri dönüp okumayacağımız anlamına gelmiyor tabii. Ara ara raftan çekip almalı rast gele bir hikaye seçip okumalı, kitabın tadını uzun zamana yaymalı.
Bu kitap hakkındaki planlarım bu yönde.

Azize Kaya Hanımefendiye başarılarının devamını diler, Filiz Hanıma sevgilerimi sunarım

6 yorum :

  1. Ahh su kadrajların beni bitiriyor Seyhancım :) Ustelik hikaye kitabıymıs, notlarıma alıyorum hemen!
    Ve her kitap yazını okuduktan sonra, "ben ne zaman tekrar baslayabilecegim, kitaplarımı tanıtmaya diye" ic geciriyorum :/

    Emegine saglık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa tembellik yok sıva kolları..
      bol bol okumak için bol zamanlar diliyorum.
      :*

      Sil
  2. romanda daha uzun yaşıyor insan
    hikaye de kısa kısa
    ben ikisinide severim zamana olan ihtiyaca göre ikisinide aynı anda okuyabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki türü beraber okuyabilmek açısından bence de güzel. hikaye kitabı yol için alacaksın yanına mesela, dimi sevdim evet böyle yapmalı.

      Sil
  3. Öyle güzel arkadaşlıklar hep olsun inşallah ^^

    YanıtlaSil

söz sizin...