1 Aralık 2010 Çarşamba

Yüksek Topuklar

Yıllardır listemde duran bir kitap ismi daha karalanmış oluyor böylece.

Bu kitabı bana her listeme yazdıran neden neydi, neden merak ediyordum, nerede ne duymuştum?.. Hatırlamıyorum.

Ama ilk çıktıgı günden bu yana aklımdaydı okumak.

Bir kaç kere, çeşitli insanlara aldırmaya çalıştım. Başaramadım. En sonunda ben aldım. İyi ki almışım.

Kitabı ilk okumaya başladığımda sevdim.
Elimden ilk bıraktığımda 'Bu kitabı sevmek için bitirmeye ihtiyacım olmadığını' farkettim. Cidden daha bitirmeden alıntılar yapmaya, bahsetmeye hatta tavsiye etmeye başladım.

Bu bir kitap yorumu yazısı değil farkettiyseniz.
Kitap yorumum burada.

Okuyan yorumları gelirse okumayı düşünenlere güzel bir fikir olur diye düşünüyorum.

Ama bu yazı yoruma kapalı.

O yazımı okuyun diye yapmayacağım şey yok :)