8 Nisan 2010 Perşembe

Kolyeler

Pretty Cool ille de "kolyelerini göster" diyor bilmiyor ki benim onun gibi kolyelerim yok :)

Şaşırabilirsiniz ama benim takıyla hiç aram yok. Yüzük hayatta takamam. Küpeyle hiç işim olmaz. Kolye ise bunların içinde en masum olanı.. Takabilirim ama çoğu zaman aklıma gelmez :)

Aslında takı seviyorum ama başkası taktığında. Sanki bana yakışmıyor ve eğreti duruyor gibi hissediyorum.

Ama şimdi sizinle paylaşacağım bu üç kolye birbirinden kıymetli!

Yoyo kraliçesi Nergisce'den şahane bir kolye:


Benim çevremde böyle ya da buna benzeyen bir kolye takana rastlamadığım için her taktığımda övgü topluyor;)
Tamam kıskanmayın sizin için link veriyorum yerinizden kalkmadan edinin:)

Oo.. İkincisi Stil Direktörünün'den


İlk buluşmamızda hediye etme nezaketini gösterdi sağolsun, bilirsiniz ince hatundur :)
Bu benim, ama Stil Pazarından belki kendinize uygun bir şeyler bulabilirsiniz sizde ;)

Evet! Tam tahmin ettiğiniz gibi bu da hediye:


Şimdi çok uzaklarda olan Hatice isimli arkadaşımdan..

Neredeyse kimseyi mimlemeden kapatıyordum konuyu
Ebruli sende ne kolyeler vardır çıkar bakalım ortaya :)

Ve Neval..
İlk izleyicinim ilk mimi de ben göndereyim, belki bu sayede benim arkadaşlarım senin arkadaşların olur ;)

Ha birde Sena..
Sena yüzükleriyle meşhur ama eminim bir kaç orjinal kolyesini paylaşabilir ;)

16 yorum :

  1. Seyhancığım ilk kolyene bayıldım çok güzel.Güle güle tak.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İnce hatunun yesin seni :) diyene bak.
    Diğer arkadaşların ciciler de ne güzel
    Nergis şekerim huzurumuz zaten :) mucx datlım

    YanıtlaSil
  3. birincisine bayıldım ne kadar güzell,kendime yapıp beyaz bir tshirtün önüne dikmek istedim şu ann:))

    YanıtlaSil
  4. eline yakışmış oysaki :)

    YanıtlaSil
  5. ben de senin gibiyim. küpe takmam. yüzük rahatsız eder. bir tek bileklik takarım:))

    YanıtlaSil
  6. aa nergiscenin yaptigi cookk güzel !! =)

    YanıtlaSil
  7. son resimdeki kolyen çok zarif.onda öyle bir hava varki,sanki çok içten duygularla verilmiş gibi(müneccimmi oldum nedir?)

    YanıtlaSil
  8. canim seyhan:) bi tuhaf oldum simdi sözleride toparlayamam ben. Pek bi sevindim pek bi sasirdim pek tuhaf oldum:) sarildim sIkI sIkI hemde...

    YanıtlaSil
  9. 3.cüsünü beğendim ben:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ay ne güzel mimmmm :)Bi de beni mimlemişsinnn,ah bayıla bayıla cevaplarım Syhn'cım :))Kolye hastasıyım ben.Bijuteri ye girmeye korkuyorum artık :)İlk fırsatta yayınlıyorum canımm,teşekkür ederiimm :)

    YanıtlaSil
  11. Bende hiç takı takmayı sevmem. O yüzden de satın almam. Aynı senin gibi akrabalarımın ve arkadaşlarımın bana aldığı takılar vardır. Ama hepsi alındığı gibi aynı kutusunda duruyor. 1 kere dahi takmadım. Hatta annem tavır yapmıştı "niye aldığım şeyleri takmıyorsun" diye...

    YanıtlaSil
  12. işlem tamam yorum denetimini kaldırdm- ne demekse.ama resmimden vazgeçmeyi reddediyorum.niye ya çok tatlı bakıyolar birbirlerine.

    YanıtlaSil
  13. aman diyim biri bana kolye mimi yapsa 32 gunde bitiremem demekki.. :) ehhehe 3. numara kolyenın aynısından bende de vardı, kim bilir nerde? bak aklıma geldi, bir arayim sunu evin içinde.. blogun cok güzelmiş, takipteyim..

    YanıtlaSil
  14. en son kolyen çok hoş demiştim herhalde sevgiyle içtenlikle verilmiş öyle bir havası var

    YanıtlaSil

  15. www.mkblkonsept.com, teşekkür ederim nergisceye bir uğra daha neleri var ;)

    Stil Direktörü, :) bir öpücükde benden;)

    Gizemel, yap ve dik hakikaten başka bir havası var;)

    Fd, hiçte bi kere elime bile yakışmamış :)

    Stuven, garip değilim yani:)

    Sena, diğer tüm yaptıkları gibi değil mi?

    Neval, :) bilemem ama umarım içten duygularla verilmiştir :)

    YanıtlaSil

  16. Nergiscemm, inan bana kolyen elime geldiği zaman ki duygularımın yarısı değildir hissettiklerin çok mutlu olmuştum!

    Tedirgin ruh çikolatası, ennn sade olanını yani:)

    Ebrulimm, yani taam tahmin ettiğim gibi :)

    Semra, bari hediye et sende:) neden kutularında dursunlar :)

    Neval, ama resmi de küçültmüşsün güzel olmuş :)

    Güneş Yüksel, doğru adama gönderilmiş demek ki kolye mimi :):)

    Nevalcim, saol cnm hemde ne doğru hatırlamışsın aynen o şekilde yazmışsın ama yorumlarım mucizevi bir şekile geri gelmişler:) umarım tekrar bir yerlere gitmezler :)

    YanıtlaSil

söz sizin...