17 Mart 2010 Çarşamba

Hussein Chalayan

Bizim Hüseyin ayol; yok mu şu vög(Vogue) reklamına sesiyle ahenk katan kişi.
İşte ben o reklamı çok seviyorum. Bu adam konuşursa her şey dinlermişim gibi geliyor. Hele "bence vööög" diyor ya bayılıyorum!


Pek hayal ettiğim gibi değil; daha yaşlı ve nedense bıyıklı bekliyordum:)
Kafamdaki Hüseyin bu değildi ve evet ben daha önce Hüseyin'i tanımıyordum.


Öyleki bunu bile yeni gördüm :)
Haziran 2009 kaynak ntvmsnbc
Hüseyin Çağlayanmış Michelle'in giydiği kıyafet..

Biraz da hasta gibime geldi.
Geçmiş olsun Sayın Chalayan!

Ne gereksiz bir yazı mı oldu?
Hiçte bi kereeee :/
:)

Peki..
Şimdi dinlediğim şarkıyı, yazımı okuduğunuz için size armağan edeyim

Güzel şarkı he dinleyin ;)

17 yorum :

  1. aaaa ben o reklami bilmiorum hemen youtube dan izlemeliyim =) cocuklari uuyyuuutuuub =P cem yilmazin sakasi =P

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bir tesadüf oldu:)
    "La vie en rose" bizim düğün müziğimizdi...şimdilerde bisiklet binerken bağıra bağıra bu şarkıyı söylüyoruz,çiçeklenen ağaçların arasında...
    Ah ne duygulandım yaa...
    Teşekkürler Seyhan:)
    (Yazını da okudum;))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler şarkı için..benden de sana bir şarkı geliyor..Yakala :) Hoopppp

    Diğerleri için bişey diyemiycem :) Hiçbir fikrim yok :)

    YanıtlaSil
  4. Şarkı için teşekkürler:)))

    Ama Hüseyin Çağlayan Vöğ derken sanki biri gırtlağına kaşık sapı sokuyormuş gibi geliyor bana:))

    YanıtlaSil
  5. hmm bende kim acaba diye merak etmiştim ama bakmayı unutmuştum. benim kafamda da bıyıklı bir amca tipi canlanmıştı :)) sesinden, konuşmasından da hasta sanmıştım. çok çalışıyor sanırım bitkin bir hali var.

    YanıtlaSil
  6. Sana bence Vög diyorum o zaman (ben gıcık oluyorum bu arada vög demesine) :)

    YanıtlaSil
  7. bugün topuklu çizmelerim ve eteğimle pek bir şıkırım müzik daha da havaya soktu beni :D

    YanıtlaSil
  8. şarkı için teşekkür ederim:) unutmadan hüseyin'e söyleriz senin için bıyık bırakır:))

    YanıtlaSil
  9. Şarkı harika, bayıldım.

    profilinizden bir parça alacağım şimdi:"Her şeye ilgi gösteren, çok şey merak eden, çabuk sıkılan" Aynı ben. ayrıca ben > her şeye ilgi gösteren dalda dala atlayıp duran, dikkati dağınık kolay konsantre olamayan o yüzden çabuk sıkılan...falan filan.
    Sizi kendim gibi hissettim birden. Acaba hiç tanımadığım kardeşim olabilir misiniz:-) Amca size baba diyebilir miyim. Türk filmi kokusu aldım birden.....

    YanıtlaSil
  10. :)))

    Oldukça uzun zamandır yıllardır hatta dinelemiştim bu şarkıyı :)iyi geldi :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sena, :) kuşum izledin ve bence vööögg deyişine sinir oldun mu :)

    Svglove, eşlik edebilmeyi çok istediğim bir şarkı ama atmaktan öteye gidemiyorum :) çok coolsun ;)

    Fd, hüseyin duyarsa bozulur nasıl fikrin yok :P şarkı için tşk ;)

    İğne ile İplik, hayır birde neden öyle söylüyor ki vöög demek daha zor :)

    Pinky, telaşlandım acaba gerçekten mi hasta? hastaysa ve dalga geçiyorsak çok ayıp :)

    Ferulago, :D sence kime uyarmamış mı böyle deme diye :)

    YanıtlaSil
  12. alemsin yahu hüseyini cemil vari biri mi bekliyordun yoksa cemil yahu bizim cemil,ipekçi cannım...:)

    YanıtlaSil
  13. Aaa ben de bilmiyodum nasıl kaçırdım hayrett :)Müzik süper geldi ama sabah sabah,siyah beyaz filmlerde hissettim kendimi,tüylü terlikler uçuşan sabahlıklar filan :)Gerçeğe dönüyor külkedisi hemennn,çayı demlemeye gidiyorum :)Öpüldünn

    YanıtlaSil
  14. hehehee seyhan şarkı yazıyı kurtarmış mı ne:PPP
    laf aramızda bend ebayılıyorum adamın sesine...

    YanıtlaSil
  15. seyhancım bir adet mimin bulunmakta blogumda :) umarım seversin :)

    YanıtlaSil
  16. Tarih84, cemil demen yetti çünkü aynen öyle olmasada ona benzer birşey hayal etmişim şimdi farkediyorum :)

    Ebrulim, 12ye kdr vaktin vardı be şekerim :) takılsaydın daha cindrella olarak :)

    Beyazın istilası, aşk mı olsun ne :)

    Çitlembik, tşkler mim için foyalarımız dökülecek ama neyse :)

    YanıtlaSil

söz sizin...