8 Şubat 2010 Pazartesi

I Am Sorry, I Love You

Öncelikle belirteyim,
Bir önceki yazımı yoruma kapadım.
Çünkü bunun sonu yok, ortalık karışsın istemedim. Ben de insanım nihayetinde, her zaman sabırlı olamayabilirim, çirkinleşmenin alemi yok. Kimseyle ortak bi görüş paylaşmak zorunda değilsiniz belki ama saygı duymak zorundasınız. Gelen mailler için çok teşekkürederim, tek tek dönüyorum ;)

I'm Sorry, I love You nedir?
Bir Güney Kore dizisidir.
Evet onca filmden sonra bir dizi izlemeliydim, değil mi?

Aslında diziyi izlerken habire eleştiriyordum. Şöyle olsa, böyle olsa, bir Amerikalı hayrına bu diziye el atsaydı diye:)
Ama dizi bitti..
Ben kalakaldım.
Çok etkileyiciydi.. Öyle ki salya sümük ağlatmadan bitirmiyorlar diziyi.


Bu kadar güzel ağlayan birini daha görmemiştim..
Gözlerin dolup taştığına şahit oluyorsunuz..
Muhteşem bir oyunculuk!
So Ji-Sub

Ve işte en sevdiğim sahne!
Diziyi uzun uzadıya anlatmak istemiyorum, zaten tarzım değil biliyorsunuz..
Ama gördüğüm her görseli buraya koymak istiyorum:)

Neyse kızın hakkınıda yemiyeyim çok güzel bir kızdı. So Ji-Sub gözlerimi kamaştırıyor ancak bahsedebildim kızdan:))
Ama "i'm cyborg but that's ok"daki kız olduğuna inanamıyorum o filmde midemi bulandırmıştı :)) Evet o kadar iticiydi - hadi çirkin demiyeyim:)
Diziyi online izleyebilirsiniz sanırım benim LaFea'm bana dvd hazırlamıştı o sayede izledim:)

Kaynak google görseller

25 yorum :

  1. Seyhancım,öncelikle en doğru şey olmuş yorumu kapatman...
    Ardından sen seviyeni korumuş ve kendini anlatmışsın, bu bir yazarı ÜSTÜN kılar...
    Diziler online çok hoş oluyor bence de bi izleyelim bakalım,ben en son The vampire Diares i izlemiştim valla kitaptan çok daha güzeldi dizi....
    TEBRİKLER ve sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Syhn canım, seni neden sevdiğimi bir kez daha anladım, bir önceki postundan mütevellit..

    YanıtlaSil
  3. Aşağıdaki yazıya bir yorum yapmayı bende çok isterdim ama kapanmış ne yazık ki. Tüh kaçırdım bak. Bu konularda üniversitedeki hocalarımla bile tartışmaya giren ben, nasıl oldu da buna yetişemedim. :) Neyse artık, zaten yeterince çizgi aşılmış. Güney Kore filmlerine gelince, bu konu hakkında düşüncelerimi biliyorsun zaten. Çok kötü bir başlangıç yapmıştım.

    YanıtlaSil
  4. Yaaa,çok merak ettim şimdi..

    YanıtlaSil
  5. Bir çocuğun büyümesini izler gibiyim çok duygulandım. Si Jub şahanedir :) Beğenmene sevindim Öperim :)

    YanıtlaSil
  6. şimdilik dizi için vaktim olmayacak gibi..ama filmler iyidir.İzleyebilrim.Güney kore filmleri yine birikti.yeni izlediklerim var ama ard arda film postu girmek istemiyorum..bekliycem :)

    YanıtlaSil
  7. ilgimi çekti anlatımından ama ben artık hiç film dizi izleyemiyorum kaybettim bu merakı heyecanı..bulan varsa geri yollasın:)

    YanıtlaSil
  8. düşlerimin rensi geldi aklıma izlediğim tek kore dizisiydi sanırım..

    merak ettim bunu, izleyecem dicem ama vakit yok işte..

    YanıtlaSil
  9. bir an düşündüm karşımda öyle ağlayan biri olsa ne yapardım diye. malum kolay rastlanır bir durum değil. ''erkekler ağlamaz''

    YanıtlaSil
  10. =D sen bu filmeri nerden bulupta izliyosun sasiriyorum valla =) ben hayatimda bi defa japon korku filmi izlemistim ve cok berbatti romantik filmeri izlemedim .. =P

    YanıtlaSil
  11. Çocuk ne güzel ağlıyo ya,hoşuma gitti :)Sadistmiyim neyim :)Bak bunu da not alıyorum ama,o sahne için sadece :))

    YanıtlaSil
  12. Kore dizisi hic izlemedim ama japon fililmlerini pek sevmem. Onlarin asiri tutucu halleri ruhumu daraltir.Helede su karate filimleri. Esim cok severdi bende onunla birlikte izlerdim iste.

    Yanliz su ikilinin fotografi cok güzelmis gercekten.

    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  13. izlediğim tek kore dizi ama bayıldım 2 gün içerisinde bitirmiştik sonunda aynen bende senin gibi kalakaldım hala cocugun kıza seslenişi kulaklarımdan çıkmaz. cinsellik olmadan bir dizi nasıl yapılır ve izlenir bu diziden belli oluyor.

    YanıtlaSil
  14. Yoruma kapatmakla en iyisini yapmışsın seyhncım daha yeni okuma fırsatı buldum.Verdiğin cevaplar için tebrik ederim seni çok takdir ettim gerçekten..

    YanıtlaSil
  15. çalışkan arı, tşkederim cnm ;) online diziler de harika bir hizmet değil mi:))

    Reyhane, süpersin cnm memnun oldum ;)

    Semra, boşveeeer.. old boyu çok merak ediyorum ya:) izliycem ben :)

    Hayatımdaki D'ler, pınarcımm bi şans vermelisinn :)

    LaFea, si jub enişte demek istiyordun heralde :))) tşkler tekradann :)

    Fd, geçtin beni demek.. ben bu sıra hiiç vakit bulamıyorum

    Nohut oda, bende biraz fazla var aslında :D drama seviyorsann bu diziyle geri gelir belkim :)

    Simranyam, düşlerimi prensini izledin mi sennn?? bana da ilk onu izletmye çalışmışlardı.. vakit bulursam onuda izlemek istiyorum :)

    Stuven, oysaki ne güzel oluyorlar değil mi :Pp ayy yok ya hiç çekememm :))

    Sena, online da çok ziliyorum ama cevremde geniş olunca rahat temin edebiliyorum:)

    Ebrulim, yoksa sen hala tavsiye ettiğim filmlerden birini izlemedin mi? valla kırılıyorum ama :)) bu dizide çocuk ara ara ağlıyor bak seversin :D

    Sünter, dövüş filmlerine pek şans vermemkle birlikte o kasvetli filmleri ruhumu çok saraltmadıkça seviyorum ben ne yapıyımm :)) ille de ağlatıyorlar ya birde.. aslında çok eğlencelileride var, sünter hnmcım, begeneceğinizi düşündüğümm..

    Handan, demek izledinn.. bende gunde bi bölüm izliyordum ilk başlarda sonra iki ye hatta 3 e çıkardımm. off ya darmaduman etmiş beni..

    Eylül, tşkederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  16. sen japon filmlerini çok seviyosun sanırım!! 14 şubatta oturur kendi kendimize izleriz artık haha

    YanıtlaSil
  17. off yaaa hiç bi filme diziye ağlamadım ben bu diziye ağlıyana kadar bak şimdi bile içim acıdı:((herkes izlesin ya ama özellikle türk filmi sevenler hehe

    YanıtlaSil
  18. Bana da bir dvd yollayan olur mu ki? Merak ettim diziyi :) Hem bu çekik gözlüleri pek severim hem de aşk maşklı filmleri :p

    YanıtlaSil
  19. senin postun ayrı yorumlar ayrı bir merak uyandırdı bende dizi hakkında :)

    YanıtlaSil
  20. off iki haftadır kore filmi izleyemedim :)
    ne feci :D
    BU DİZİNİN METHİNİ ÇOK DUYUYORUM, EL ATICAM EN KISA ZAMANDA.

    özellikle kore filmleriyle ilgili postlarını bekliyorum:)

    mutlu pazarlarrrrr.....

    YanıtlaSil
  21. Ben bu yazina yorum yazmistim ama allah allah... Moneyball u izldim. Gercek hikaye olusu ilgimi cekti.

    YanıtlaSil
  22. hem kore yapımı dizi/filmlerle yeni tanıştım..Ve şunu söyleyebilirim ki daha SO Jİ SUB u ilk izleyişim olmasına rağmen beni kendine hayran bıraktı :) şuan Cain And Abel'i izliyorum daha bi kaç gün oldu başlayalı ve günde en az 2-3 bölüm :D işlerim olmasa tüm vaktimi bile geçirebilirim beni kendisine o derece bağladı.Ayrıca bi kaçamak yapıp bi filmini de izledim dizi arasında "ONLY YOU"..Ne diyeyim bilemiyorum..Sadece duyguların ve oyunculuğun konuştuğu,her kareden çıplak bi kadının yada bi sevişme sahnesinin pörtlemediği yapımlara ne kadar açım/ız onu farkettim..Bundan sonra sıkı bi kore film takipçisiyim :) paylaşım için teşekkürler bu arada ;) -SUSKUN-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo sen yüksek dozda güney kore dramı almışsın nasıl kendine geleceksin çok yüklenme.
      arada romantik komediye kay :)
      dramları yakıyor çünkü..

      ben teşekkür ederim yorum bırakıp görüşünü bellirttiğin için..

      Sil
  23. Seyhan tesadüfen bu diziyle karşılaştım dün başladım bugün bitirdim.
    Bazı kitaplarda da aynı dengesiz tavırları sergiliyorum ben:)

    nefis bir diziydi
    So Ji-Sub mudur nedir bilmiyorum çocuğa hayran kaldım.
    O ekranda göründüğü an ben duygusala bağlayıp iki gözü iki çeşme ağladım.
    Çok açıklı bir hayat hikayesi vardı.

    Uzunca bir süre artık dizi falan izlemeyeceğim
    normalde de izlemiyordum ama son paylaştığın dizi yorumu sebebiyle takıldım 3-4 gündür hayat durdu ekran başında kaldım yazık ahaliye:)

    YanıtlaSil
  24. ben bunu izlediğimde 3 gün kendime gelemedim ... hala düşününce burnuma yumruk yemiş gibi oluyorum...
    hiç unutmadığım bi repliği vardır :
    'senn istemezsen saçının teline bile dokunmam..
    yalan söyledim dudaklarından öpmek isteyebilirim..
    ama istemezsen öpmam. sadece bakıyım sana yeter.
    sen hiç bişey yapma ben yalnızca sana bakıyım.'

    çok ağladım.

    YanıtlaSil

söz sizin...