1 Kasım 2009 Pazar

Hazine Buldum!!


Dün akşam yanlışlıkla Digitürkte olduğunu bile bilmediğim bir kanala rastladım. Zapping bile yapmıyordum aslında 30a basacağıma 305e basmışım, karşıma izlemek istediğim 'Mentalist' çıktı. Başroldeki Patrick Jane rolündeki Simon Baker'le çok eskiden tanışırız;) O Nick Fallin'ken ben ona hastaydım, o dönem kendime benzetirdim; kimse bizi anlamıyor diye yakınırdım:))
İlk kez CNBC-e de izlemiştim ama yıllar sonra TNT'nin tekrar vereceğini öğrendiğimde -abartmıyorum- burnum sızladı nerdeyse ağlıyacaktım!!


Nasıl güzel bir gülümseyişi vardı ama dizideki rolü gereği hiç gülmüyordu yüzü. Belki bir iki kere gülmüştür ondada gözlerim kamaşmıştı:))
İki dizide de Amerikan aksanıyla konuşmasına rağmen Avustralyalı. Dolayısıyla aslen şahane bir aksanla konuşuyor!

Mentaliste gelince...
Yine benimle aynı paralellikte bir neşeye sahip:)
İnsanı gıcık edecek ölçüde, devamlı gülümseyen, rahat bir kişiyi canlandırıyor. {Beni gıcık etmesi mümkün değil ama :)) }


Ay o yelekli takımları ve karışık saçlarıyla şahane görünüyor yaa... Dün nasıl mutlu uyudum inanamazsınız:))
Sanırım kaçırdığım bölümleri netten telafi edeceğim!

10 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. güzel hazine bulmuşsun:)
    insan nasıl seviniyor izlemek istediği bir şey pat diye karşısına çıkınca

    YanıtlaSil
  3. Emre bunebe, bende henzü bi kaç bölüm izledim ama çok beğendim, patrick'e bayıldım :)

    Fotograf Penceresinden, :)) gerçek bir hazine bnm için. sevinmemle bölüm kaçırınca komaya girmemin boyutu doğru orantılı :))

    YanıtlaSil
  4. digiturk bu aralar sapıttı zaten bütün kanallar açık ama şikayetçi olan yok :)

    YanıtlaSil
  5. Bazı şeyler insanı böyle geçmişe ışınlıyor değil mi; bu bazen film oluyor bazen bi star bazen ufacık bi obje...Senin için de dün gece böyle bi seyahat olmuş:) Şu gülüşü merak ettim ben de bu arada.

    YanıtlaSil
  6. Siu, şişşşttt.. duymasınlar madem :))

    Bilgem, ahhh o öyle bi gülüş ki... herkeste aynı etkiyi yapmaz belki ama gülümseyişi en etkili kişilerden biri benim için:)

    YanıtlaSil
  7. ben de geçen gün Şeytan Marka Giyer filminde izlemiştim Simon Baker'ı :) tabi o zaman kim olduğunu bilmiyordum, öğrendim :)

    YanıtlaSil
  8. :) ord birde aksanlı konuşuyor mesela.. ahh mest eder adamı :))

    YanıtlaSil
  9. hoş adam mentalisti ben de izliyorum sırıtması da çok tatlı

    YanıtlaSil
  10. evet ya bu adamı şeytan marka giyer'de tanımıştım ben de :) konusu nedir acaba hiç izlemedim mentalist.

    YanıtlaSil

söz sizin...