17 Mart 2016 Perşembe

Yüreğimin Senden Tarafı

Geldik, uzun süredir drama okumayan kızın dramayla buluşmasına.
Hem de öyle bir drama ki, kızcağızın zaten yaralı olduğu bir konuda.
Filistin hakkında.


"Yüreğimin Senden Tarafı"nda Filistin var, Filistinliler var.
Vatanından sürülen, parçalanan, asimile olan, hakarete uğrayan, kendini bir yere ait hissetmeyen, çilekeş, güçlü, çeşit çeşit karakterler var. Bir aile hikayesi altında Filistin gerçeği.
Ya da Filistin gerçeği altında bir aile hikayesi.
Özellikle de bir kadın hikayesi.

Kitapta ajitasyon yok. Konu oldukça müsait olmasına rağmen yok. Tabii bu içiniz parçalanmayacak anlamına gelmez. Parçalanıyor! Hem de nasıl?!
Okurken tarihi bu kadar acılarla geçmiş bir milletin bir başka millete bu kadar işkence etmesini, geri kalan herkesin de buna seyirci kalmasını bir kez daha sorgulayacak, belki benim gibi çok da sinirleneceksiniz.

Dediğim gibi Filistin benim zaten hassas olduğum bir konu. Dolayısıyla çok etkilendim. Dram kaldıran bünyelere tavsiye ederim. Bir de umursamazlara.
Böyle bir konu hakkında nasıl bu kadar hissiz kalabiliyorlar diye düşündüğüm insanlara..

8 yorum :

  1. ahh ne yazıkki içler acısı hikayeleri okuyamıyorum.Beni çok etkiliyor dengem değişiyor :/ Paylaşımın için teşekkürler cnm özellikle kitap önerilerini zevkle takipteyim :) Hatta kitap alcağım zaman senin önerilerine bir göz atıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ^^
      ben de artık dramalara dayanamıyorum ama duramıyorum okumadan da.

      Sil
  2. paylaşımın için tşkler, kitap önerilerin harika takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Not alıyorum bir kenara... :((

    YanıtlaSil
  4. Artık dram kaldıramıyorum ama merak ettim bir kere kalemine sağlık okunacaklar listeme eklendi bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ben de. ben de artık okuyamıyorum diyorum bi bakıyorum yine dram almışım elime :)

      Sil

söz sizin...