3 Mart 2016 Perşembe

So Ji Sub'un Yolu Videosu

Yaklaşın şöyle yamacıma.
So Ji Sub severler en azından, yaklaşsın.
Martı Yayınlarından çıkan So Ji Sub'un Yolu isimli kitabın yorumunu daha evvel yazmıştım.
Okumayanlar bu yazımı okuyabilir.
Yetmedi bir de video çektim.

Bu videoda kitaba ilişkin yorumumu dinleyebilir, kitabı görebilir ve inceleyebilirsiniz.
Yani sadece dokunamazsın kitaba, ben sizin için açıp kurcalayacağım, siz de bakabileceksiniz.
Her şey sizin için.


Her videomda söylediğim gibi sizi kanalıma davet ediyorum.
Gelin yol yakınken abone olun :))
Sevgiler efendim..

2 yorum :

  1. Bence doğru telaffuz etmiyosun askdhaskd :D hunbin dedi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya doğrusunu diyeydin ya, aslında onun için aramıştım :) nerelere gitti konu :D

      Sil

söz sizin...