16 Mart 2016 Çarşamba

Arda Turan'ın Alkışlanası Paylaşımı


"Şimdi bizim acılarımızı paylaşma zamanı. Bütün dünyaya sesleniyorum. Bu sadece bizim problemimiz değil; senin, benim, hepimizin. 
Teröre karşı tek vücut olma zamanı. 
Biz bu dünya üzerinde toprağa düşen her can için gözyaşı döktük. 
Acılar sizin coğrafyanızı sardığı zaman sizlerle beraber üzüldük. 
Şimdi o övündüğünüz medeniyetin gereğini yapın ve ayağa kalkın. 
Çünkü insanın değerini belirleyen, yaşadığı coğrafya değildir. 
Biz sizin acılarınızda elimizi uzattık, beraber ağladık. 
Şimdi benim ülkemde hiç bilmediğiniz evlerde; anneler, babalar, kardeşler, eşler ağlıyor. 
Tepkinizi şimdi gösterin. 
Ben Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil eden bir sporcu olarak bekliyorum bunu. Hepimiz bekliyoruz. Çünkü bu; sadece bizim acımız değil. Terör sadece bizim terörümüz değil."