30 Temmuz 2015 Perşembe

Süper Dadı

Bu kitabın tanıtımını okuduğumda çok hoşuma gitmişti.
Aklımda bir hikaye belirdi ve beliren hikaye hoşuma gitmişti.
Büyük ihtimal hayal kırıklığına uğrayacağımı düşündüğüm halde okumadan edemedim.

Kitap tanıtımını daha önce bu yazımda yapmıştım.
Merak edenler o yazıyı okuyabilir. Ama o yetersiz geliyorsa ille de benim yorumumu bekliyorsanız (^.^) en özet haliyle bir şeyler ekleyeyim.

Sevdiği kadın için şirketten ayrılıp kadının çocuklarına bakıcılık yapmayı ve bu sayede annelerinin gönlüne de girmeyi planlayan Efran'ın Hikayesi.
Konusunu okuduğunuzda içinizden ne geçiyorsa öyle bir kitap.
Tamam biraz ütopik ama çok romantik ^.^
Ben elime alınca bırakamadım. Bütün sayfaları koca bir gülümsemeyle okudum.
Yüzümden tebessüm biran eksik olmadı.
Sevgi dolu, sıcacık bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Bu tür kitapları sevenler kaçırmamalı!

Konu aslında uzamaya hatta seri olmaya ve daha fazla romantik sahneye çok müsait. Yani ben olsam biraz romantik sahne eklerdim sanırım :))
Yazar tercih etmemiş, belki de bu yüzden tadı damakta kalıyor.
Bu arada yazar Wattpad ile keşfedilenlerden. Ben kitabı okuyana kadar durumdan bihaberdim elbette. Henüz Wattpad'e bulaşmadım :)
Ne güzel bir duygudur, kim bilir. Kendisine tebrik ediyor sevgilerimi yollamak istiyorum ^.^

Bu arada (yine) ben olsaydım bu kitaptan dizi yapardım. Hem de hemen bu yaz ;)

9 yorum :

  1. Varmı ki öyle bir erkek? Cevap veriyorum sanmam ama okuması güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoktur di mi?
      işte galiba o yüzden çok güseldi :)

      Sil
  2. wattpad ergenlere has bir platform mu bilemiyorum ama ben öğrencilerimin ısrarıyla indirdiğim için bana öyle geliyor. yine de silmedim ve ısrarla takip etmek için heyecan duyacağım hikaye arayışındayım. sana da "seyhan wattpad hikayesi de önersene" yorumu bırakacağım i.in çok heyecanlıydım fakat lakin daha bulaşmadım diyerek beni çok üzdün ühühüh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecen bebek mevlüdündeyim kızın teki -liseli- koltuğa değilde geçip koltugun arkasına oturdu.elinde telefonu. sonra ablası ve annesi farketti bu durumu annesi "gene kitap mı okuyorsun?!" dedi.
      meğer wattpad'e dadanmış kızcağız.

      bak bu yazarın başka hikayeleri de varmıs wattpad'de, onllar olabilir ;)

      Sil
  3. Bugün siparişi verdim :D Ellerine,yüreğine sağlık ^^
    Not: Fotoğrafa bayıldım ^_^

    YanıtlaSil
  4. Robbie Williams mıydı hanı toprağı bol olsun bi amca vardı. Onun filmi geldi aklima :D Çok severdim o filmi böyle hikâyeler de çok hoşuma gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekleee gelecek sanaaaa..
      evet ya robin williams ahh ahh..
      o filmi çok güseldir..
      hey gidi...

      Sil
  5. Not alındı şekerim, sen benim her acaba ne okusam ruh halime yetişiyorsun ya hani, ben seni bu yüzden çok seviyorum Seyhan 'ım :))

    YanıtlaSil

söz sizin...