4 Temmuz 2015 Cumartesi

Büte Kalan Arkadaş

Sınav zamanı inekleyen her öğrenci gibi sınavları atlattıktan sonra hayalini kurduğum yayılma moduna geçtim.
Kitap okuyor, film ve dizi izliyordum.

Peki bu arada büte kalan arkadaş..
O bana arada "N'apıyorsun?" diye soruyordu.
- Kitap okuyorum.
- Yaa.. ne okuyorsun? :'(

- Dizi izliyorum
- Yaa.. ne izliyorsun? :'(

Kendisi verdiği tepkinin farkında değildi, ama ben gezdikçe, okudukça, izledikçe, sokağa çıkma yasağı olup pencereden oynayan çocukları izleyen çocuk gibi iç çekti.
Oyy kıyamammm..
Ama sonunda bütten zaferle ayrılan, planlara dahil olan, benden roman isteyen kendisi oldu.

Gençler mümkünse büte ders bırakmayın. Bırakan arkadaşlarınıza yardımcı olun.Gezip tozduğunuzu saklayın yani.
Bu sezonu kapattık ama gelecek dönemler için aklımızda olsun.
Hele bahar dönemi insan bir an önce yayılmak istiyor.


Ay birden aklıma güz dönemi geldi :s

Bu yazın tadını dibine kadar çıkarmalıyım^.^

6 yorum :

  1. Bu bloğu ilk bulduğumda keyifle takip etmiştim. Ama bir dönem blog yazmaya-okumaya ara verince kaybetmiştim. Şimdi tekrar rastlayınca pek mutlu oldum, eski arkadaşımı yolda görmüş gibi :)

    YanıtlaSil
  2. aa teşekkür ederim. ben de sevindim hoşgeldin^^

    YanıtlaSil
  3. Sınav,büt,yaz dönemi güz dönemi yok bahar bayramı ay bunlar bana ne kadar uzak geldi ya.Ben ne ara bu kadar büyüdüm ya da yaşlandım mı demeliyim:( Ne kadar güzel günlerdi.Hayatının hangi dönemini tekrar yaşamak istersin deseler o dört yılı tercih ederim herhalde.Ay çok özledim ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay nasıl moral oldu bahar bu.
      zira içindeyken insan ay burada ne işim var benm bu yaşta diyor :))
      sen de yüksek mi yapsan madem çok özledin :D
      ya da dur beraber yaparız seneye^^

      Sil
  4. Gerçekten de en güzeli her sınavı zamanında geçmek, büte bırakmamak. Kalanlara da Allah yardım etsin :)

    YanıtlaSil

söz sizin...