26 Temmuz 2015 Pazar

D&R İndirimi

Şu kitaplarını gidip kitapçılardan alanlar çok zengin geliyor bana.
Benim ilk internet alışverişim kitap alışverişiydi ve o gün bugündür kitaplarımı online alıyorum.
Online aldığım için de pek kitapçıya girmem :)
İçim kalıyor çünkü.
Dokunup seçip alıp çıkmak var.. bir de aynı kitapları internetten %40 indirimle almak var.
Cimri olmak zor :)

Ama geçen ÖzdilekPark'ta, D&R'a giriverelim hadi, dedik.. iyi ki de girmişiz^^
Bir de ne göreyim: Dizmişler benlik kitapları, yapıştırmışlar  9.90'lık etiketleri.
Ohhh internet fiyatına. Neyse ki yarısı bende var:)
Bi adım daha atıyorum Can yayınları, Altın yayınları 5TL!
Nevrim döndü!
Can Dündar kitaplarına içim gitse de, küsüm onla, taviz vermedim ve almadım.
Ayfer Tunç'a ise karşı koyamadım. O kadar güzel kii..

Her D&R'da aynı kitaplar indirimde olmuyor diye biliyorum, hepsine girmek lazım demek ki :)
Ayfer Tunçları tamamlasam yeter ^^
Üstelik kendimi zengin hissetmem de cabası.

Şahika da "Yıldız Tozu"nu aldı, hayır ben zorlamadım(!) Merak ediyorum bayılacak mı? ^^

11 yorum :

  1. Ayfer Tunç'u bende çok seviyorum :)
    keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kitapçıdan alırım kitaplarımı :) İnternetten alışverişi hiç sevmem. Dokunmalıyım o kitaplara... Her zaman ne alacağımı bilmeme rağmen bir türlü çıkamam, D&R çalışanları beni çok iyi tanır :) Keyifli okumalar : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oww tam benim bayıldığım tip.
      çok havalı ;)

      Sil
  3. Can yayinlarindan bende iki tane kaptim ; indirimi her yerde severiz sonucta :-D

    YanıtlaSil
  4. Yok canıım, hiç baskı yoktu üzerimde! :) Ama seveceğim gibi geliyor, önce elimdeki 2 kitabı bitirmeliyim, ciyaak! :)

    YanıtlaSil
  5. Şu D&R indiriminden faydalanamayan bir ben kaldım sanırım :) indirim hala devam ediyor mu Seyhan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can yayınlarınkinin devam edip etmediğinden emin değilim bir tariha rastlamadım ama 9.90lık kitaplar girişte duruyor hala ;)

      Sil
  6. Su yıldız tozu elimde sürünüyor seyhan ay bi el at atta bitsin :/ bu arada zenginlikten olücam zaar hep kitapcidan alisveris yaparim :)

    YanıtlaSil

söz sizin...