11 Temmuz 2015 Cumartesi

Sizin İçin 'Deat Comes to Pemberley' Seçtim

İddialıyım.
Benim alıntılarım öyle herkesin alıntılarına benzemez. Yani okuduğunuzda "Vay be!" olmazsınız sanıyorum. Hatta bir tek beni etkilediği yönünde bir tezim var :) Gerçi bunu yorumlarınızla yer yer yıkıp sizi daha çok sevmeme neden oluyorsunuz^^

Death Comes To Pemberley mini dizisinden bir replik bugün konuk oluyor buraya. [Dizi konusu ve yorumu için linki tıklamanız yeterli;) ]
Darcy'nin babasının yaptığı bir iyiliğin ceremesini oğlu çekince söylüyor bunu polis şefi Darcy'e.


Ne bileyim. Doğruluk payı var bence de.

Şimdi yazarken aklıma geldi de, benim alıntılarımla ilgili bir özellik daha var ki, o da genellikle yaptığım alıntıların bana sayfalar dolu yazma isteği uyandırması..
Ama o sayfalar bende kalıyor korkmayın.
Size kısacık bir ön gösterim sunuyorum sadece ki benden sıkılmayın ^^

4 yorum :

  1. Ben bunu ne zamandır görüyorum ama izlemek kısmet olmadı bir türlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerekli şartlar sağlanmışsa izlenebilir ;)
      gerekli şartlar için bakınız linki verilen yazı ;)

      Sil
  2. Yok bebeğim sevemedim ben o diziyi, çok ağır geldi, hiç aşk ve gurur tadı yok :(

    YanıtlaSil

söz sizin...