20 Temmuz 2015 Pazartesi

Fated To Love You

Kayıtlara geçsin:
Kore dizilerine dönüşüm Fated To Love You ile oldu.
Başlamadan evvel size sormuştum hatırlarsanız, o yazı burada
Oradaki listeme uygun davranmış gibi gözükebilirim şuan için ama bilmenizi isterim ki yorumlarınız sayesinde ikinci sıra kaydı.

Diziye dönecek olursak..
Şeker bir dizi idi.
Konusuna hiç değinmesem olur mu? Romantik komedi türü işte. Bu bilgi bana yetmişti size de yetmeli :))
İlk bölümlerdeki hareketliliği + komediyi, sonraları durağanlığa ve dramaya bıraktı.
Belki daha kısa olsaydı o durağanlık hiç olmayacaktı.
Bir ara sıkıldım ama yine de bölüm falan atlamadan bitirdim diziyi.

Baş roldeki adamı daha önce izlemedim sanıyorum. Çok uyuzdu.
Böyle sert ama içi yumuşacık karakterleri çok seviyorum yine de ^^ Bu adamı da sevdim.
Bu adam dediğim Jang Hyuk. Tipi tanıdık da geliyor bir taraftan ama yok izlemedim. Sanırım.

Genelde ikinci adamların tarafını tutarım beni bilirsiniz. Ama bazen de yani nadiren de olsa ikinci adamların hiç şansı olmasın istiyorum. Bu dizide de öyle oldu :) 
İkinci adam genellikle mükemmel oluyor ki bu dizide de öyleydi ama ben bizim defoludan memnundum çekilsin istedim aralarından :)

Bu arada Lee Gun karakterinin bir kahkahası vardı kiiii...
Evlere şenlik! Psikopat gülüşü! :))

Hep esas oğlandan bahsettiğim bir yazı oldu ama Lee Gun'ın saçı 3 kere değişti bu dizide (ortadan ayırdığı kısımları sayarsak 4)
Bir insan bir saçla bu kadar mı değişir?!

Yalnız şu sonlardaki özürlü saçını neden yaptılar, neden kullandılar bilmiyorum. Bari sadece son için, aradan geçen yılları ifade etmek için yapsalardı. İzleyenler anladı beni değil mi?

Lee Gun'un Kim Mi Young'un annesiyle sahnelerini çok sevdim. Kardeşiyle ve asistanıyla ilişkilerini çok sevdim. Artistik hareketlerle koşup oradan buradan atlarken düşüp,bir yerlere çarpmasına koptum! Saçını ilk kestirdiğinde mest oldum! (kalp kalp kalp hatta) 

Biraz daha yazarsam ilan-ı aşk etmekten korkuyorum :)

Çok fikir veren bir yazı olmadı değil mi?

8 yorum :

  1. O saç şekli beni de benden almıştı hatta halen daha fotoğrafları telefonum da durur, kesinlikle sana atmalıyım :D Yazın çok güzel olmuş, sadece niye sıkıldın ki? Şahsen bi 10 bölüm daha olsaydı izlerdimmmm :* :*
    Not: o son sac şekline bende kıl oldum, çok kötüydü -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. attığın foto harika!
      bilmiyorum o drama kısımlarını kısa tutmalılardı bence. :/

      Sil
  2. Saç Şekli gıcık gülüşü ayrı bir gıcıktı bence 😁 ama ben bu diziye bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
  3. bu diziye bayılmıştım ben. güncel izlediğim ilk dizi olur kendileri. çok sıcacık şeker mi şeker bi diziydi. bi de o parktaki artisitik hareketlerine bayılmıştım.meğer adam aksiyon kralıymış.dram bölümü beni de baydı ama neyse ki kazasız belasız bitti dizimiz. falling for innocence e baktın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncel dizi izlemek zor ya. dayanamıyorum ben :)
      ooo o artistik hareketler harikaydı.
      falling for innocence bu ara çok duyuyorum. bakmak şart oldu :)

      Sil
  4. Adam saçları kesince evrim geçirdi değil mi? Bu diziyi bende çok sevmiştim.Bir bu adamın kahkahası bir de greatest love daki adamın kahkahası beni benden almıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yok bu greatest love dakinden beterdi :))))
      ama bir insn bi saçla bu kadar değişebilir ancak :)

      Sil

söz sizin...