29 Ekim 2017 Pazar

Esra Bilgiç'in Gelinliği

Esra Bilgiç dedik ama o artık Esra Bilgiç Töre.
Diriliş Ertuğrul dizisinin Halime Sultan'ı Esra Bilgiç bildiğiniz üzere Gökhan Töre ile evlendi.

Geçtiğimiz günlerde düğünleri olan çiftin nikah şahitleri Cumhurbaşkanı Erdoğan ve eşi oldu. Bu sebepledir ki istediğim görsellere, haberlere ulaşamadım. Hep Cumhurbaşkanlı haberlere ve fotolara ulaştım.
Halbuki instagramdaki videolarda Esra'nın ikinci bir gelinlik daha giydiğini gördüm ve onun da gelinliğine nazaran oldukça sade olduğunu size söylemek yerine burada paylaşmak isterdim.
Buradan tüm yetkilere sesleniyorum.
Beni düğünlere davet edin!

Esra Bilgiç'in ilk gelinlikli fotoğrafını İpek attı. İpek çok iyi biliyor benim neyi yazacağımı ya da hoşlanacağımı. Bu arada içiniz rahat olsun bana çok düğün mesajı geliyor. Bunu yazmalısın notuyla bir fotoğraf. Yollamaktan çekinmeyin.
Çoğunu tanımıyorum, ahhh eskiden bu kadar organize çalışsaydık var ya, şimdi ben de bir yerlerde ahkam kesen bir moda bloggerıydım 😂😂

Neyse diyordum ki, ilk gördüğümde çok hoşuma gitti.
Sadece kirpikleri çok göze batıyor ve rahatsız edici duruyordu. E kadın dizideki kirpiksiz hallerinin acısını çıkartmak istedi sanırım.

Sonra inceleyince gelinliğin kolların ellerinin üstüne düşecek kadar uzun olmasını da sevmedim gibi hissettim. Sonra ya neden olmasın değişik durmuş dedim ama sevdim mi sevmedim mi anlamadım.
Bu konuda siz ne düşündünüz yazarsanız sevinirim. Yorumlarınız sayesinde belki netleşirim.

Boylu poslu bir hanım kız maşallah. Çok ama çok güzel. Zaten futbolcuların çirkin biriyle evlendiği nerede görülmüş?!
Gelinlik de aşırı güzel falan değil ama Esra Bilgiç güzel taşımış. Çok görkemli duruyor.


Allah mesut etsin.

Çok iyi fotoğraflar bulamadım o yüzden telafi olsun diye kına kıyafetini de ekliyorum.

Güncelleme: İpek bana yeni fotoğraflar gönderdi hemen ekliyorum. Kına fotoğrafı gene de kalsın hadi 😉


Ve ikinci gelinlik. Ya da işte sade beyaz bir elbise:

Bu elbise evden çıkarken de giydiği elbiseymis 🤔 Ne desem bilemedim 🙊

Yorum bırakmayı unutmayın.😉

4 yorum :

  1. Fotoğrafların işine yaramasına sevindim :) ben genel olarak gelinliği,duvağı,makyajı sevdim.Hatta en çok siyah beyaz fotoğrafı beğendim.Benim bir tek Esra Bilgiç'in saçları gözüme battı. Hem kına da hem düğünde saçlarının salık olmasını anlamlandıramadım.Bazı fotoğraflarda yarım at kuyruğu, evden çıkarkenki fotoğrafında ise sıkı bir at kuyruğu görmüştüm çünkü.Tamam sadeliği severiz ama bu saç da sanki kuaför işini yetiştirememiş veya bir aksilikten ötürü yapılan saç bozulmuş da mecburen saçı öylece kalmış gibi.Gene de tercih meselesi tabi.Esra Bilgiç zaten kendi halinde, göz önünde olmayan bir oyuncu umarım çok mutlu olur :)

    YanıtlaSil
  2. İkinci gelinliği beğenmedim. Gelinliğin de kollarını sevemedim. Kına kıyafeti güzel ama orda da saçları gözüme battı. Ay bu kız ne yapsa olmadı bana. :D

    YanıtlaSil
  3. saçları inanılmaz kötü olmuş hiç beğenmedim bide böyle gelinliğin göğüs kısmı bir garip yani nasıl diyeyim bilemedim 1 beden küçük gibi dur bi arkadan ipini gevşeteyim demekten kendimi alamadım diğer elbiseyi di hiç beğenmedim bide neden hep tebessüm yani şöyle içten bi gül dimi yok sanki zorla evlenmiş yok ne tereftan baksam elimde kalıyor keşke otağ kıyafetlerinden birini giyip evlense idi valla o şikir şıkır başlıklar bu görüntüye on basar instagram da heçteklere tıklayınca birsürü foto var ama bitane video var nikahtan sonra diğer elbise ili dans ettiği ya o nedir ya şeyma nın mutassıp hali gibi idi inanılmaz itici idi bilmiyorum ya hiç hiç sevmedim ama normalde kızı çok seviyom yani niye böyle oldu bi insan kendini ancak bu kadar batırır yanı :)) öhömmm çok uzattım bacım yazıların devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. Gelinliğin kolunu bende sevdim mi sevmedim mi , bilmiyorum , çok ilginç :D Kız güzel çuval giyse yakışır türden ama gelinlik onu çok iri göstermiş bence . İkinci elbiseyi beğendim ben gelinlik değil ama after party tarzı için uygun :D

    YanıtlaSil

söz sizin...