19 Kasım 2017 Pazar

Serena Williams'ın 3.5 Milyon Dolar Değerindeki Gelinliği

Her şey bir tarafa Serena çok kilo almış.
En son söylenecek şeyi en başta söyledim. Öncelikle bir taraf bırakacağımız her şeyden bahsedelim.

Mesela davetlilerden cep telefonlarını getirmemeleri istenmiş.
Ne yalan söyleyeyim böyle bir gücüm olsa, ben de isterdim.

Düğün maliyetinin 1 milyon dolar olduğu açıklandı ki buna gelinlik tabii ki dahil değil.

Davetlilerden cep telefonu getirmeme isteme nedenleri tabii ki fotoğrafların paylaşılmaması için. Bunun nedeni de fotoğraf haklarının Vogue'un satın almış olması.

Düğündeki birçok ünlü isimden sadece bazıları: Beyonce, Kim Kardeshian, Eva Longoria, Ciara..
Ne yani bunlar şimdi gerçekten storylerinde bir şey paylaşmadı mı?

Sadede gel sadede gel demiyorsunuz biliyorum çünkü zaten hepiniz önce fotoğraflara baktı, yazıyı ise seçkin kişiler okuyor 😎
Ne diyorduk gelinlik..
Ama önce Gelin.

Serena Williams, ünlü tenisçi, birçok şampiyonluğu bulunuyor. Kilosuna bakıp,ne biçim sporcu demeden önce şunu belirtmekte yarar var: Böyle kilolu olmasının nedeni düğünden sadece 3 ay önce bebeğini dünyaya getirmiş olması.

Yine de madem bebek doğmuş, bekleyip nisanda falan yapsaydınız düğünü. Zira Serena'nın göğüsleri dizlerine inmiş, fotoğraflardan taşıp gözümün içine giriyor adeta. Oysa nisana kadar toplardın be Serena.
Kızım bilmiyorsanız bir bilene (bana) sorun. Yüz kere dedim.

Serena Williams'ın gelinliği Alexander McQueen, damat Alexis Ohanian'ın damatlığı ise Armani.
Aslında gelinlik harika!
Sadece Serena'ya yakışmamış. Nisan ayında yapsaydı yakışırdı ama. Neyse.

Serena bu gelinliğe 3.5 milyon dolar verdi diye düğün ve düğün sonrası partide de giydiğini düşünmediniz umarım.
İşte diğer seçimleri.


after party:

Bu arada, "paranın gözünü seveyim, bu adam yoksa bunu alır mıydı?", diye düşünenleriniz varsa, düşünmesin, adam da az zengin değil yani.

Evet, sıra size geldi. Ne düşünüyorsunuz dökülün 😉

7 yorum :

  1. Şimdi ikisi de zenginse paranın gözünü seveyim diyemiyorum da ama ne alaka diye bir alt yazı geçiyor sürekli beynimden. Aşk bu mu yoksa Seyhan??

    YanıtlaSil
  2. Bir sporcuya göre çok fazla kilo almış.

    YanıtlaSil
  3. bence gayet iyi dünyanın en iyi kadın teniscisi ve yeni de doğum yapmış gayet normal bir durum.. ve kim kardashianı takip ettiğim için biliyorum evet storyde hiç bir şey paylaşmadı bu düğünle ilgili..

    YanıtlaSil
  4. Ne bileyim sadece kortlarda güzel bu kadın diyesim geldi. Gelinlik aslında çok güzel sadece göğüsleri sütlü ve büyümüş olduklarından denizde boğulurken son kertiğe gelmiş cankurtaran arayanlara benzemiş...(üfff ne gıybet yaptım haaa) ;-))Vogue'a da aşkolsun, sebebini sorma bile ;-))

    YanıtlaSil
  5. :))) Nedense aklıma kibariyeyn oğlu ,şey aman, eşi aliş geldi damadı omuzlarından sarsıp annem sen ne yapıyorsun ,aç kalsa yer seni bu ,demek geliyor ve nedense elele çıkacaklarına serena damadı kucağına alsaymış dememek için kendimi zor tutuyorum ,kız annem o göğüslerle daha nerene straples giydin yaa, ben olsam çarşaf giyerdim valla daha yazmıyım yoksa çok günaha gireceğim :)))

    YanıtlaSil
  6. Serena zaten zayıf bir sporcu değil zira tenis öyle zayıf olunacak bir spor değil. Çok ciddi kas gücü istiyor. O yüzden de zaten iri kıyım bir ablamız kendisi. Ama bebek, sütlü memeler derken o gelinlik kötü durmuş. Başka bir tercih elbette yapılabilirdi. Ya da düğün Nisan'da yapılabilirdi:P

    YanıtlaSil
  7. hah hah hah çok hoşsun
    paranın gözü kör olsun walla
    adamlar pek yakışıklıymış :))
    Gelinler ve gelinlikler feciiiii

    YanıtlaSil

söz sizin...