18 Aralık 2017 Pazartesi

Kıyafetlerimi Satsam..

İkinci el ürün satma/alma konusunda ne düşünüyorsunuz?

Kuzenim bana Dolap diye bir uygulamadan bahsetti. Aylar sonra birden aklıma geldi de baktım. Hemen hesap oluşturdum birkaç eşyamı koydum.
Koyar koymaz ürün gitti mi?
Ben şok!
O gün bugündür uygulamayı çok seviyorum. Hala ara ara satıyorum bir şeyler.

Uygulamayı kullanmak çok kolay.
Fotoğrafı çek.
Yükle. Aldığın fiyatı, sattığın fiyat gir ve bekle.

Ürünlerden başta %20 komisyon alıyorlar. Sonra dolabınızdaki ürün sayısı artınca bu fiyat %15'e düşüyor.
Ben zaten çok uyguna koyuyorum koyacağım şeyleri, ama elimden gitmesi, başka birinin ihtiyacının görülmesi, o kişinin bundan memnun kalması çok hoşuma gidiyor.

Peki kargoyu kim ödüyor?
Kargoyu iki taraf da ödemiyor.
Uygulama size bir kod veriyor bu kodla gönderim yaptığınızda ödeme yok.

Her gün bir ürün falan satıyor değilim ama çok memnunum.
Kullanıcı adım thesyhn
Uygulamayı indirip, sattıklarıma, müşteri memnuniyetine bakabilir hatta alışveriş yapabilirsiniz :))
Güzel parçalar uygun fiyatlara hanımlar. Bir bakın derim.😂
Baharda, abiyelerimi falan koyarım, diyorum.

Kitaplarımı satmak istiyorum böyle.
Güzel bir uygulama arıyorum. Sakat olmayan. Kitap satılabilen. Dolapta satılmıyor çünkü.
Var mıdır bana önerebileceğiniz bir uygulama?

1 yorum :

  1. Ben de kullanıyorum arkadaşa da söyledim, çok satış yapmadım ben ilgilenemediğim için ama bir kaç parça sattım. arkadaş ise iki ayda bin tl kazandı yaklaşık olarak :))
    Bana söyleyen kişi de hala satış yapıyor, güzel ve kullanışlı bir uygulama gerçekten.
    Bol kazançlar.

    YanıtlaSil

söz sizin...