14 Aralık 2017 Perşembe

Sherlock Holmes {Dizi}


Sherlock Holmes'un çevresinde dolanıp duruyorum. Bir de dizisini izledim ama hala Sir Arthur Conan Doyle'un kitaplarını okumadım.

Ama planlarım dahilinde 😉
Diziye gelirsek, süper! Sezonlar 3-4 bölümden, bölümler yaklaşık bir buçuk saatten oluşuyor.
Sezon bölümleri bu kadar azken bölümlerin uzun olmasına seviniyorsunuz.



Kitapları okumadığım için ne kadar sadık bilemiyorum.. aslında biliyorum çünkü dizinin yapımcıları da tam bir Sherlock hastasıymış.
Mümkün olduğunca aslına uygun olması konusunda hassaslar yani.
Benim izlediğim kadarıyla, zeki, nükteli, asosyal, esprili ve karizmatik.
Diğer versiyonlarında olduğu gibi.
Tavsiye ederim bu diziyi.
Sadece az bölüm olmasından yana şikayet edebilirsiniz, benden söylemesi 😉


2 yorum :

  1. en güzel dizilerden biridir bence..

    YanıtlaSil
  2. 2 bölümünü izledim kendimi geri zekalı hissettim. Allahım çevreme böyle insanlar nasip eyleme. Adam tek adımıma bakıp günü özetlese kafasını kırarım. Ne o öyle az biraz özel ya :)

    YanıtlaSil

söz sizin...