17 Kasım 2017 Cuma

Aliexpres Alışverişim

Nihayet ben de aliexpres alışveriş yazısı yazabiliyorum.
Yurt dışından nasıl alışveriş yapmaya cesaret ediyorlar, diye düşünüyordum hep.
Çok yazı okudum.
Yapanlara sordum.
En sonunda baktım abim bile aliexpresten bir şeyler almış, bana da kalem al, dedim.
😂😂
Almadı tabii.
Sonra ipek şal gördüm.
Bi' denemeli dedim.
Bu şalı bana al, diye link attım.
Tamam, dedi.
NEEEEY, tamam mı?!!!
Bi' de bunu al, dedim
Ok, dedi.
İkinci onay mı?!!😯
Şansımı zorladım, bi' de şunu al, dedim.
Baktım bir şeyler yazıyor. "Bu son, valla son", dedim. Baktım yazmayı kesti.
Birkaç gün "sonra aldın mı?" dedim. Unuttum, dedi.
😏
Bu kadar kolay olamayacağını tahmin etmeliyim.
Sonraki gün tekrar sordum, şimdi alıyorum, dedi.
Ve yaklaşık iki hafta sonra ilk kargo geldi, birkaç gün sonra diğeri, ondan birkaç gün sonra da diğeri gelerek alışverişim tamamlandı.
Bakalım ne almışım. Hep beraber izliyoruz.

1 yorum :

  1. Hayırlı olsun seyhan'cım,ben de çok istiyorum cesaret edemedim bir türlü,bir de çok uzun gelme süresi sabrım yok sanırım:)

    YanıtlaSil

söz sizin...