9 Eylül 2018 Pazar

Versailles Şatosunda Düğün - Ellie Saab Gelinlik

Instagram'da mutlaka görmüşsünüz Yasemin Sengir ve Yağız Sözmen çiftini.
Ben de kendilerini bu vesileyle tanıdım.
Gelinin gelinliğini tekmeleye tekmeleye yürüdüğü anı kaç kişi attı bana, bu çifti yazmayacak mısın diye soranlara ek olarak.😂
Hiç tanımadığım bilmediğim insanlar hakkında neden yazıyorum?
Gelin Ellie Saab tercih etmiş bahsetmeye değmez mi?

Öncelikle mekan.


Bu düğünden önce bildiğim bir yer değildi ne yalan söyleyeyim ama Arzu Sabancı Instagram'da paylaştığı videosunda girmek için kuyrukta beklediğim Versailles'a davetli katılmak.. mukabilinde memnuniyetini gösteren bir paylaşım yapmıştı.
Arzu Sabancı'ya bu paylaşımı yaptıran şatoyu beğenmemek ne haddime!
Bu arada madem ismi geçti, Arzu Sabancı bu düğünde harikaydı!


Gelelim gelin ve damada. Fazla bir şey yazmayacağım. Babaları iş adamı olan varlıklı insanlar işte.
Türkiye'den de 300 kişi katılmış bu düğüne. Ama gerçekten insanlar şıktı.
Şimdi böyle bir düğünde hakikaten böyle bir gelinlik giyilir.
Her ne kadar straplezi çok rahatsız, düştü düşecek gibi aşağıda dursa da, ışıl ışıl şahane bir gelinlik.




Fakaaaattt.. gelinlik ne kadar güzel olursa olsun izlediğim videoda "çekilin", "yol verin" diye bağıran çağıranlar oldukça olmuyor anam yapamıyoruz biz anlıyorum.
Çocukları pisten alalım!

Bir de ben böyle düğün yapsam paylaşım yasağı koyarım 😎 Elitlik budur. 😀


Düğün üç günlük etkinlik şeklindeymiş bu arada. Ay keşke toplam ne kadar harcamışlar haberimiz olsaydı doların fırladığı bu mübarek günlerde konuşur da konuşurduk. Şu an çenemizi yoracak kadar malzememizin olmaması çok acı.

Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine.. ne manaysa..

3 yorum :

  1. Ben bu düğünün detaylarını merak ettim. Ne alaka yani? İsteyen herkes Versailleda düğün yapabilir mi? Bu farklı bir yer mi yoksa bildiğimiz Versailles sarayı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğimiz versailles. ( bilmediğimiz hangisiyse artık :))
      para konuşur.

      Sil

söz sizin...