1 Eylül 2018 Cumartesi

İdil Fırat'lar Karıştı

Geçtiğimiz günlerde Mert Fırat'la nişanlı olan İdil Fırat'ın kınası olması hasebiyle çok fazla yorum aldım, bana yaz diye diretiyorsunuz ama yarın bir gün mahkeme olursa orada ben ve benim geçtiğim dalgalar olacak diye temkinli yaklaşıyorum.
Konumuz kına değil zaten.
Bugün size karıştırılan İdil Fırat'ları göstereceğim.

Valla İdil Fırat denilince benim aklıma gelen aşağıdaki şahıstır.


Yapmayın arkadaşlar neden tek İdil Fırat Mert Fırat'ınki olanmış gibi davranıyorsunuz ki?
Dünya kadar dizisini izlediniz kadının.

Geçenler gözüme bir yerde çarptı, Mert Fırat kendinden dokuz yaş büyük biriyle evleniyor yazısı..
Heh dedim ya bravo! Mert Fırat'ın dokuz yaş küçük olduğu İdil Fırat yukarıda gördüğünüz sevilen v beğenilen oyuncumuz olan İdil Fırat.

Mert Fırat 1981 doğumlu. Mert Fırat'ın 8 Eylül'de dünya evine gireceği İdil Fırat ise 1988. Bakmayın siz kına salonuna tepside giriş yapmasına. Çiftin son derece klasik türk usulü bir yaş farkı var.


Artık iki İdil Fırat'ı karıştırmazsınız umarım.
Nasıl bir amme hizmeti sundum şu an. Bu gece de başımı yastığa rahat koyarım artık 😂

3 yorum :

  1. Faydalı bir amme hizmeti oldu:) Gündemi meşgul ediyordu baya.

    YanıtlaSil
  2. canlı canlı yazayım dedim :) gusel olmuş

    YanıtlaSil
  3. İlk İdil Fırat'ı yakınen görmüş biriyim, ne TV'de, ne perdede, ne de fotolarda göründüğü kadar iri ve yaşlı. İncecik, upuzun, son derece zarif ve su gibi güzel. İkincisini de Allah sevdiğine bağışlasın, mutlu olsunlar...

    YanıtlaSil

söz sizin...