6 Eylül 2018 Perşembe

Yeni Kitap Alışverişi | Zamsız Son Fiyatlar!

Yeni kitap alışverişimden bahsedeceğim şimdi size, benim en sevdiğim konu belki de.
Ancak kafam salçaya gelen zamda! Cidden bu kadar zamlanacak ne var? Domatesimiz de mi ithal..
Konu bu değil, tamam ama kitaplara da zam gelecek. Birçok yayınevi maalesef zam yapmak zorunda kaldıklarını bildirdiler Yine de Yitik Ülke gbi inadına indirim yapanlar da yok değil.
İnşallah sonunda her şey çok güzel olur. Olmalı.
Ne yapalım ama okumayalım mı?
Bence her zamandan fazla okuyalım.
İşte bu da benim son alışverişim.



Uzun zamandır sadece idefix'ten alışveriş yapıyorum. Çoğunlukla sepetinizdeki tutar 100 tlyi geçince ekstra bir indirim oluyor 20'ü geçerse tekrar bir indirim daha. Her zaman bu kampanya olmasa da sık sık oluyor mutlaka kontrol edin.
Bir kitap eksik geldi, umarım beni kazıklamazlar da bu hafta o da gelir :) Geçen alışverişim de böyle olmuştu bir tanesini sonradan göndermişlerdi o yüzden geleceğini düşünüyorum.
İçlerinde muhakkak okuduklarınız olmuştur, tavsiye varsa alabilirim.
Ve artık abone olmayan kalmasın kanalıma çünkü bazı güzellikler peşindeyim desteğiniz gerekmekte ;)

2 yorum :

  1. ay evet yaaa nabıcaz valla ayrıntıya da yüzde yirmibeş zam gelmiş :) alışveriş videon güzeldii. kahve ve balatı da izleyim :)

    YanıtlaSil
  2. Her zamankinden fazla okumalı kesinlikle. Ayda sekiz on kitap okuyan birinin para yetirmesi mümkün mü. Bir geliriniz varsa tamam da olmayanlar için sıkıntılı. :)) Öğrenciler ne yapsın mesela zor. :)

    YanıtlaSil

söz sizin...