9 Temmuz 2014 Çarşamba

Yarım Bıraktığım Kore Dizileri

Zamanında sıkılıp, bir ara tamamlarım, deyip ama sonra da, ne tamamlayacağım ya o sıkıcı diziyi, diyerek tamamlamadığım dizilerden bahsetmeye geldi sıra.
Hepsi kendi alanında başarılı bulunmuş, beğeni kitlesine sahip diziler aslında.

Mesela Reply 1994 dizisi çok beğenilmiş, hatta kim iddia ettiyse bilmiyorum Reply 1997'den daha iyi olduğu öne sürülmüştü. Reply 1997 dizisini o kadar sevmiştim ki hevesle başladığım dizi eziyete dönüştü.
Mesele benim beklentim de olabilir ama aradan çok uzun zaman geçmesine rağmen bu dizinin beni çileden çıkardığı dün gibi aklımda.


Bir kere bölüm süreleri çok uzundu. Bir buçuk saat süren bölümleri bile vardı. Ve bu bir buçuk saatte uzun uzun sofra muhabbetleri oluyordu. Gündelik.. sıradan.. Hiç bir dizide bu dizideki ağız şapırdatmalarından rahatsız olduğum kadar rahatsız olduğumu bilmem.
En azından Reply 1997 oyuncularının konuk olduğu bölümü izleyeyim, dedim ama onun da fotoğraflarını gördüm, yetti.
Bu dizi hakkında sonradan okuduğum hiç bir yorum fikrimi değiştiremedi

Que Sera Sera ise Kore dizilerinde klişeleri yıkmasıyla ön plana çıkan eski bir yapım. Hızlı bir açılış yapmasından belliydi klişeleri yıkacağı. Ancak çok ama çok sümsük bir kız vardı başrolde. Ara ara hareketlense de dizi, durağandı, bir ileri iki geriydi. Sonunda ben diziyi bıraktım. Şansa bakın ki ben bırakınca güzelleşmiş. Uğursuzluk bendeymiş yani :) Sonradan istediği kadar güzelleştiği söylensin elim bir daha o play tuşunu basmaya gitmedi.

Bu diziyi ilk yayınlandığı sırada izleyenlerin beğenisi anlayabilirim. Hani, artık öyle güzel şeyler izledik ki, bir zaman sonra eski dizilerin bizi kesmemesi çok normal. 

Yine eskilerden 9 End 2 Outs dizisi. Bunun konusunun beni cezbetmesini anlıyorum; aynı evde kalan iki arkadaşın arasında oluşan aşkı anlatacaktı. Kesin güzel olurdu. Ama çok yavaştı. Böylece güzelim konu nasıl heba edilir görmüş oldum. Arada güzel replikler, özlü sözler dönüyordu ama dizinin başına oturup, hadi biri güzel bir laf etsin de bu diziyi boşuna izlememiş olayım, diye bekleyecek değildim.


Bunu da yarım bıraktım haliyle de. Bu dizinin iyi yanı yanı başrollerin kısmen güzel olmalarıydı :)

Arada başka bıraktıklarım var mı hatırlamıyorum. Gelelim son yarım bıraktığım Kore dizisine.
Benim bilgisayarım geçtiğimiz aylarda çöktü. İndirdiğim ne varsa gitti sanıyordum ki bir gün bir baktım kurtarılmış bir dosyam var! Çok sevinip hevesle başladım tabi.. yoksa bu diziyi izlemekten çoktan vazgeçmiştim: Miss Korea.


Başroldeki Lee Sun Kyun'u sevenler çok. Ben de daha evvel dizi ve filmlerde kendisini izledim. Coffee Prince dizisindeki karakteri sevdiysem de Pasta dizisinde kendisine sinir olmuştum. Blogta anlatmadığım bir filminde ise sevmiştim. Aramızda sevgi-nefret ilişkisi var gibi duruyor, değil mi? 
Kafasını sallaya sallaya yürüyüşü öldürüyor beni. Arabalara konulan hareket ettikçe kafası sallanan köpekcikler geliyor aklıma :)

Neyse işte çok yavaş ilerliyordu Witch's Romance'a da başlayınca bilgisayardan diziyi sildim. Dizideki güzel avcısı Ajummayı çok beğeniyordum oysaki. Çok havalıydı! Love Rain'deki rolünden ne kadar farklıydı!

Bu dizilerin sonlarını bana söyleyebilir diziyi özet geçebilir, hatta bu dizi ve/veya diziler ile alakalı post yazdınız ise, linkini atabilirsiniz. 
Sevinirim ^.^

17 yorum :

  1. içlerinden bir tek 9 end 2 outs u biliyorum onu da baya baya izlemiştim , sıkıldım mı hiç hatırlamıyorum ama kolay kolay yarım bırakmıyorum ben sabırla körü körüne izliyorum haha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kendimi sıkı bir izleyici sanırdım ne de çokmuş :)
      kendim seçsem tamamlardım zannımca :D

      Sil
  2. Bende iki diziyi yarim bıraktım burdaki ona göre sonunu anlatacak arkadaslarin yorumunu ariyacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimse sonunu yazmamış sanırım kimse tamamlamamış :D
      doğru bir karar vermişiz meğer :)))

      Sil
  3. Senin bu Kore dizilerini tutkuyla izlemen çok hoşuma gidiyor ben başlayıp bırakıyorum Seyhan ya :( bir de benim asıl sorunum sanırım İnternet üzerinden film-dizi izleyemiyor olmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sanırım sorunu bulduk :)
      ben de tv yi bıraktım ya tvden bir şey takip edemiyorum mesela, anlıyorum seni ;)

      Sil
  4. Bahsettiklerinden bir tek Replay 1994'e bakmıştım lakin ben de yarım bırakanlar kervanındayım. Senin gibi 1997'ye bayılıp bunu bir hevesle açmıştım ama hayal kırıklığı. Kızın abisi kabul ettim ben onu bir de aşık ettiler, dediğin gibi gereksiz sahnelerde cabası. Nasıl beğenildiğini anlayamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de reply 1997 gibi bir örnek varken buna ne gerek var o kadar taklit geldi ki, baba anne bile aynı değil miydi ya.. a aaa :)

      Sil
  5. Ben kore değilde hint dizisine başladım. Onu tavsiye edeyim..:)
    Farklı, romantik ve sürekleyici cinsten.
    Rang rasıya: bak bu da jeneriği : https://www.facebook.com/photo.php?v=261107127396093&set=vb.230803010426505&type=2&theater

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hint dizileri 300 bölüm falanmış şimdilik biraz beklesin bir başlarsa sonu gelmez anladığım kadarıyla ama uzak değilim yani bir ara ona da sararım ;)

      Sil
  6. ilk ikisini izlemiş ve oldukça da beğenmiştim şahsen. reply komikti beaa, tabi benim desteklediğim kazandığı için daha fazla beğenmiş olabilirim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abisi olmadığı ortaya çıktıktan sonra belliydi ki onun olacağı. hemen anladım.
      ama reply 97 son ana kadar heyecanı dorukta tuttular!

      Sil
  7. kız, son resimdeki kutsi mi ne :P

    YanıtlaSil
  8. repley i yarıda mı bıraktın bana izle diye ısrar ederken hemde ya hu bu sıkıcı daha fazla dayanamayacam deyip 5 bölümde bıraktığımda da epey söylenmiştin üstelik yakaladım seniii sus uzatma cevap istemiyorum :))) ayrıca ilk yazının yorumu kapalı ona yazamadım öpmüş müş bana gelince öpmek yasak millete şapur şupur uzatma dedim öptümmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana yarım bıraktığım reply'i değil tamamladığım replyi önermiştim.
      öptüm

      Sil
  9. love rain'i az önce bitirdim.. hesapta miss korea'ya başlayacaktım ama kısmet işte.. şimdi ona gidiyorum..

    love rain'mi? valla bir şemsiye alacağım en sarısından ve birlikte yürüyeceğim birisini bulursam havanın en yağmurlusundan
    hep seni hatırlayacağım :)

    YanıtlaSil

söz sizin...