8 Temmuz 2014 Salı

Burçlara Göre Renkler Ve Yemekler

Geçenlerde Tavsiye Evinde Tefal ile burçlara göre renkler ve yemekler etkinliğindeydim.
Tefal'in birbirinden güzel renkli tencerelerinde yemeklerimiz önce pişti sonra da güzel sofraya kurulup afiyetle yerken astroloji üzerine Hande Kazanova ile sohbet ettik.
Hande Kazanova ekranlarda gördüğünüz gibi güzel.
Ekranlardan anlayamayacağınız şey ise güzel elektriği.
Bende bıraktığı etkisi çok güzeldi, kendisiyle tanıştığıma çok memnun oldum.

Sizi belki sofraya oturtamıyorum ama, sohbeti ayağınıza getiriyorum.
Burçlarla ilgilenenler için not aldıklarımı paylaşacağım.


Koç: Kırmızı, sarı, güneş tonları  tercih etmeli ve protein ağırlıklı beslenmelidirler.

Boğa: Doğa tonları, yeşil, mavi ve uçuk pembe gibi açık tonlar.

İkizler: Sosyal bir burç değişkenliğe açık. Orta ton ve açık gri, sarı, orta mavi kullanabilirler ve beyaz kullanmaları gerekir.
Terazi ve Kovalar gibi karbonhidrat ağırlıklı beslenmeli ve şekeri kısmalı ancak tamamen hayatlarından çıkarmamalıdırlar. (Şu ikizler için ne dediyse birebir arkadaşımı anlattı sanki)

Yengeç: Timsah gözyaşlarıyla meşhurdur, ay hareketleri onları çok etkiler renkleri gümüş rengi, mor, fildişi.
Su grubu genel olarak portakal tonlarına ve kırmızı tonları kullanmalıdırlar. Ve bol sıvı tüketmelidirler. Bol sıvı tüketip karbonhidrattan özellikle uzak durmalıdır. Su grubu kesinlikle alkol kullanmamalı. Ciltleri çok çabuk etkilenir ve bozulur.
Su grubu rahatlamak için su ile haşır neşir olmalıdır, duş almak, balık tutmak, yüzmek gibi.

Aslan: Skolyoz ve kalp sorunlarına yatkınlıkları vardır. Eğlenceli keyifli insanlardır duygusal kararlar alır protein ağırlıklı beslenecek meyveyi eksik etmeyecek altın ve altın renk tonları kullanmalıdırlar. Mavi - turkuaz rengi kullanmalıdırlar

Başak: İş hizmet sağlık onlardan sorulur. - Anladığım kadarıyla hizmetçi ruhlular :D -
Çalışmayı çok severler sevgilerini ispat etmek için devamlı çalışırlar ve kuruntuya meyillidirler. Limon sarı (sarının endişeli ve kuruntulu hali) kullanırlar beyazı kullanmalıdırlar. Civanın koyu kurşuni tonunu kullanırlar. Pembeyi hayatlarından çıkarmamalılar.
Başağı tuz yönetir. Yağı bırakmamalı, sıfır yağlı bir diyet yapmamalıdırlar.

Terazi: Sanatsal yönü olan insanlar. En güzel ve kadın ve erkekler terazi burçlarından çıkar (Hımmm Hande Kazanova da Teraziydi değil mi ;) Venüs yönetiminde bir burçtur. Bütün renkler terazilerin rengi. Uçuk tonları severler, ilahi aşk rengi olan laciverti kullanmalı, şekerden vazgeçmemeli, karbonhidrat hayatlarının hep bir parçası olmalı ve bol su içmeliler.


Akrep: Gerçekler onlar için çok önemlidir, şüphe her zaman hayatlarında vardır, görünen şeyin ardında ne var diye bakarlar, en çok gerçeğe ulaşan burç akrep burcudur. Akrep burcu ateş gruplarıyla çok anlaşamaz.
Sıvı tüketmeye özen gösterecekler, alkolden kesinlikle uzak duracaklar, maden suyu çok önemli akrep burçları için, tüketmeleri gerekir.
En kötü özelliği ya hep ya hiçtir, yemekte de böyledir; ya çok tuzlu, ya çok tatlı, ya çok ekşi, ya çok baharatlı (ahanda ben) :)
Uçlarda/derin yaşarlar. Hisleri sezgileri çok kuvvetlidir. Duygularını yoğun yaşarlar. Dünyanın en iyi cerrahları akreplerden çıkar. (Aslında cellatlar seri katiller falan da akrepten çıkarmış ama özet geçmeye çalışıyorum)
Bir akrep burcuna bir konuyla ilgili ne hissediyorsunuz diye bir sorun size çok absürt gelecek şeyler söyleyecektir ilk başta, fakat onların hepsinin gerçek olduğunu göreceksinizdir.
6. hissi çok kuvvetlidir. İnsanların yüzeysel gördüğü şeylerin derinine iner. Akrebin sezgilerinden mutlaka yararlanın. Akrep burçlarının hayatları hiç durağan olmaz. Devamlı değişirler. (Hakikaten -bende en azından- böyle)
Akreplerin sevilmemesinin tek nedeni doğruyu söylemeleridir. Hande Kazanova'nın tavsiyesi ise hayatınızda muhakkak danışabileceğiniz bir akrep olması yönünde. O diğerleri gibi sizi şakşaklamayacak, neyse gerçek onu söyleyecektir.
(Aynen böyle dedi valla ne bir eksik ne bir fazla - akrep hakkında bilgi verirken videoya aldım o yüzden bu kadar emin yazıyorum ;)
Kahrolsun akreplerin kıymetini bilmeyenler :))) )
Maden suyu dedik ve sebze ve meyveleri çiğ tüketsinler düzenli yemeye özen göstersinler.
Renklerine gelince rengi siyahtır!
Koyu bordo, koyu mor...
Siyah gerçekçiliğin rengidir, aynı zamanda ölümün ve matemin rengidir ama aynı zamanda ana kraliçe (bereket) rengidir. Yani yine de ne olursa olsun siyah da olsa gece de olsa o gecenin içinden çıkan bereketi temsil eder.
Mavi, mor, turkuaz, koyu turuncu kullanmalıdırlar. (Ben de o gün mor giymiştim zaten)

Ben akrep burcuyum biliyorsunuz torpil geçtim ne var yani :)

Yay: Çok özür diliyorum ama yay burcunu dinlemedim lavaboya gitmiştim.

Oğlak: En iyi iş kadınları en iyi iş adamları oğlaklardan çıkar, koyu tonları severler, nefti yeşil, nefti kahve onların rengidir. Uçuk tonları hayatlarına katmakta yarar vardır. Yağı asla kesmemelidir. Çok yemek seçerler. Sevdikleri yemekleri devamlı yiyebilirler.

Kova: Hümanist bir burçtur tek başlarına bir şey yapamazlar. Dahilik ve delilik arasındadırlar. Ukaladırlar. Yüzeysel ilişki içindedirler. Çok çabuk arkasını dönüp gidebilirler.
Dostluğu, sevgiyi evreni temsil eden maviyi ve sklamen rengini kullanmalıdırlar.
Glukoz almaya dikkat etmeli karbonhidrat kullanmalıdırlar.

Ve gelelim Balık burcuna. Balığı da dinlemedim ben  :(
Çok geç kalmıştım çıkmam gerekti. Aman işte biliyoruz balıklarda çok duygusal falan. Su gruplarından olan akrep ve yengeci okuyup beslenme ve renklerini örnek alabilirler bence:) Hatta bence biraz akrebin karakterini de örnek alabilirler ama neredeee?
Tamam tamam ağlamayın şaka yaptım, siz de idare edersiniz işte;)

Günlük burç yorumlarını saymazsa astrolojiyi seviyorum ama twitterda veya facebookta kişinin kendi burç özelliklerini paylaşması veya günlük yorumunu paylaşması bana çok affedersiniz ama salakça geliyor.
Hepimizin iyi ve kötü yönleri var, aşın artık:)
Bir akrep olarak yeri gelmişken söylemeseydim için rahat etmezdi, bunu yapan arkadaşlar varsa keserler en azından diye umuyorum; bi' halay başı siz değilsiniz yani hatırlatmak istedim ^.^

48 yorum :

  1. Yuppiiiiiii bende akrep oluncaaa bu torpile pek sevindim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akrepleri sevindirdim ama yayla balıklar küstü bana :D

      Sil
  2. Pek yemek seçmem aslında bir oğlak olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğduğumuz yer doğduğumuz zaman hepsinin o kadar etkisi varmış ki üstümüzde, muhtemelen yükseleninle dengelenen bir oğlaksın ;)

      Sil
  3. Hımm.. bir terazi olarak, o sözü üstüme aldım. :D öhhüü..
    Ben kahverengiyi severim. Laciverti de gözardı etmeyeyim bari.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem güzeller hem de bütün renkler onların. hıh!
      :)

      Sil
  4. ama yay olmadan olmadı ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama zor durumdaydım nolur anla :(

      Sil
  5. balığa kalamadım da ne demek ? zaten onlarda ağlayacak yer arıyorlar yapılır mı bu ??? yazık ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balıksın ve bana kızdın sandım bir an. çok uzadı ama benim de başka planlarım vardı ve geç kalmıştım bile :)

      Sil
  6. Ne de güzelmiş , ben sarı tonları giydiğimde kendimi gerçekten pozitif hissediyorum . Demek benim rengimmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarı bir de düşüncenin rengiymiş ;) yorarmış insanı

      Sil
    2. bende ters tepki mi veriyor bu :)

      Sil
  7. ben oğlak burcuyum gerçekten çok fazla yemek seçerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve sevdiğiniz bir yemeği devamlı yiyebilirmişsiniz :)

      Sil
  8. sana danışabilir miyim akrebim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki bunun için buradayım ben :)

      Sil
  9. Akrebim bende ve en sevdigim renkler arasında liderdir mor :) maden suyu tabi onemli ay iyiki akrepmisim dedim detayli yazdigin icin tabi ahha ;) valla o dogruluk olayi tam benimdir arkadaslarjm genelde bir cok konuda ozellikle iliskilerinde bana danisirlar kismetlerinde benim yorumumu isterler bilmem ki cevabını bendr kabul etmezler bilirler benim net bi cevabim olur hahha :) tesekkurlerrr cokca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah
      yaşasın akrep dayanışması :)

      Sil
  10. Ama yaaa Seyhan. Yay burcunu nasıl dinlemezsin. Yıktın beni. Offf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ama kadriyeeee :(
      altımamı yapaydım. benim de yükselenim yay dinlemek istiyordum inannn :)

      Sil
  11. Akrep burcunu o kadar uzun görünce yay (benim burcum) burcunda ne yazdı diye merakla aşağı iniyordum ki birde ne göreyim 😲 göremedim tabiki 🙈 kalbim kırıldı şuan. Hiç sarilma hiç küstüm 😣 mrl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya meral ya halden anla. gel sarılalım barışalım. benim de yükselenim ya star kumaşı var bizde, bunu başkasından duymaya ihtiyacımız yok ki.
      lavaboya gittim diyorum neden anlamak istemiyorsunn birileri çayı kahveyi fazla kaçırmış :)))

      Sil
  12. Ben kova burcuyum . Su hayatta baliklari hic cekemiyorum dogrusu :-D Bi de cok ukelaayim evet :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balıklarla anlaşamaz diye bir şey geçmedi ama olabilir tabii :)
      yüzeysel misin peki kolayca arkasını döner gider denildi kova için.

      Sil
    2. Evet yuzeysel oldugumu kabul ediyorum :)

      Sil
    3. wow dürüstçe bir itiraf ;)

      Sil
  13. Oğlak burcuyum ben burçlar la pek ilgilenmem :( ama yağı kesmeme fikri güzelmiş te diyet yapanlardan dahil mi acaba ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tabii asıl diyettekiler dahil, sıfır yağlı olmaz yağ hayatınızda olacak her zaman ;)

      Sil
  14. Kova burcu böyle bir şey işte :) tek farkla ben her şeyi yalnız yapmayı severim :)
    Bu arada masa çok güzel, afiyet olsun Seyhan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı senin yüzeysel biri olduğunu kabul edemem bunu reddediyorum kendine yeni bir burç bul derhal :D

      Sil
  15. Aaa oldu mu ama Seyhancım tam da yay burcunda gitmişsin :))

    YanıtlaSil
  16. sadece rengim yazıyor :) Boğa :))) bu renklerden çok kahve krem tonlarını çok severimm ^^ Diğer yorumları da merak ettim şimdi :D,
    Sevgilerrr :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk burclarda fazla not almamışım onu ben de farkettim asıl amacım hepsinin rengini ve yemeğini not almaktı, sonra özellikleri falan da yetişebildiğim kadar not almışım.
      ama ben ne diycem ben boğaları severimm ^^

      Sil
    2. mecbur değilsin ya canım :) İsteyen bulur başka yerden :) Ehee :) Ben de akreplerle iyi anlaşırım ^^ :*

      Sil
  17. koç evet kırmızıyı severim sarı ehh :)
    tavsiye evinden bende davet aldım amma velakin bahçelievlerden başka biryere tek gidemem malum işitme engelliyim bilmiyorum :(
    seninle tanışmak isterdim Seyhan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı yakada olunca bile zor daha önce gitmedğm bir yer olunca tereddüt etmem ve biraz kaybolmam kaçınılmaz oldu :))
      tanışırz birgün inşallah bakarsın bahçelievlerde bi etkinlik olur ben gelirim oralara :)

      Sil
  18. Ah nasıl vazgeçerim şekerden tabii geçmem :)
    Tipik terazi olarak tamamen katılıyorum, uçuk tonları sevsem de lacivertten vazgeçmem :)
    çok incesiniz #canımseyhan ne faydalı bir post olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jasminim denge sizde sorulurmuş, demek güzelliğinizi terazi burcuna borçlusunuz ;)

      Sil
  19. Şu etkinlikler beni benden alıyor. Vaktim olsa çalışmıyor olsam bende başvurmak istiyorum ama hiç bir zaman tavsiye evinin tarihleri bana uymadı :(

    Bu arada toprak burcunda olmamdan kaynaklıyor olacak ki doğa renklerini ve kokusunu zaten severim ama herkese uzun uzun anlatırken kısa cümle ile anlatman adaletsiz olmuş Seyhaann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk burçlarda az not almışım ya, ama hande hnm da sanki ilk burçları kısa geçti :/
      bu arada iftar prgoramları uyar belki sana ;)

      Sil
  20. Bu Burç yorumunda bir sorun var bence Seyhan :) çünkü Kova burçlarının yüzeysel olduğunu ben kabul etmiyorum :) valla değiller en azından ben değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yükselin falan etkiliyordur seni zira yüzeysel olduğunu kabul eden kovalarımız var ;)

      Sil
  21. Başak burcunda yazılanlar bana uyuyor sanki cidden :) Bu arada tavsiye evinin face sayfasından resimlerinize baktım mor yakışmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a aaa senin sayende hberim oldu iyi mi?
      baktım ben de :D

      Sil
  22. Yorumlarin süper, boga burcu her ne kadar minicik olsa da neyse! torpilci seyhan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım benim bi satırlık bir şey yazdım diye kızmamış ^.^
      boşuna sevmiyorum ben bu boğaları ^.^

      Sil

söz sizin...