18 Haziran 2012 Pazartesi

Tatilde Dinlenebilen Var Mı?

Bir sabah kuzenim aradı, hadi kalk gidiyoruz, dedi.
Kahvaltıya bir yerlere gideceğiz sandım, ben kahvaltı ettim, dedim.
Daha iyi, dedi, hadi hadi tatile gidiyoruz..

Böylece evde geçireceği sıradan bir günü bile planlayan ben, birden yolda buldum kendimi.

Kuzenimin oğlu, biz bir hafta uğraşıp bir halı saha ayarlayamıyoruz annem 1 saatte tatil ayarladı demiş bu hızlı organizasyon karşısında :)

Kuzenim ve iki arkadaşıyla spontane ama atlatılan sıcakları düşünce ne kadar yerinde bir kararla hoş bir hafta geçirdik efendim.
Belki farketmediniz ama ben yoktum bile burda :D

Kızgın kumlardan...



Serin sulara.



Full organik bahçe meyve sebzelerden...



Gece yarılarına kadar süren sataşmalarla dolu oyunlara.



Dolu dolu geçip giden bir tatil oldu.
Şimdi ise sadece yatıp dinlenmek istiyorum :)

51 yorum :

  1. iyi tatiller peki nere burası:)

    YanıtlaSil
  2. evet bu ayaklar kimin diye soracaktım kiiii etiketleri okudum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoksa çirkin ayaklar mı diyecektin sen de :))

      Sil
  3. hoşgeldin canım benim! ne güzel tatil fotoğraflarınn:) ama ben eminim ki sen çok daha fazlasını çekmişsindirr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki hiç birinin canomla olmadığına inanır mısın ;)

      Sil
  4. darısı bana ya :) Tatilin t sini göremeden yaz okuluna gideceğim :)

    YanıtlaSil
  5. oh mis.....
    ne zaman planlasam bir şeyi bir dolu aksilik çıkar da,böyle ani kararla yapılan her şey çok güzel olur benim için:)
    iyi dinlenmeler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. planlasaydık yapamazdık doğru diyorsun :)

      Sil
  6. Seyhan ya ben cok sevdim sizin tatili. Keske ben de orada olsaydım, az nefes alaaydım, ne bileyim iste dinlensydim. Bu arada siz nereye gittiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen zaten bizimleydinki zaten :) ruyamı hatırlamıyor musun :P
      bura silivriye bağlı. istanbul yani yine marmara :/

      Sil
  7. sende mi tatile gidince yoruluyorsun:(
    daha tatile giderken bunun dönüşü var diye karın ağrılarım başlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle alelacele hazırlanıp çıkınca dönüş stresi yaşamıyorsun bak benden sana tiyo :D

      Sil
  8. aayyy süperr gıı geçerken benide alsaydınız yaa tühhh :)

    YanıtlaSil
  9. yoklugunu fark ettim ve iyi ki geldin :) iyiki dinlenmis ve ceplerin anilarla dolu geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle yokluğunun farkedilmesi güzel şey..

      Sil
  10. Ben farkettim yoklugunu seyhan:) her gun bloguna bakiyodum guncellemis mi dye:) baktim gelen giden yok:) sonunda geldin, hos geldin!:)

    YanıtlaSil
  11. böyle kuzen herkesin başına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gibi sorgusuz sualsiz atlayan kuzen di mi evet haklısın :P

      Sil
  12. Böyle yorulmaya ne var canım, ne keyif işte daha ne olsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok inan şikayet değil ama yoruldum yani bu da bi gerçek :D

      Sil
  13. Farkettik canım yokluğunu.. Ama tatilde olduğu düşünmedim açıkcası. Çok iyi yapmış bence kuzenin. Allahım ne kuzenler var yaaa... :)
    iyi dinlenmeler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzenimin kuzeni de iyi yapmış ama, kaç tane plan program iptal ettim hemen atladım plana :D

      Sil
  14. Acaba sık sık güncellemediğinden mi yokluğun fark edilmedi Seyhan hanımcım cım cımm...:)Yok ben fark ediyorum sen olmasan da sık sık gelip okuyorum seni..Birde şu tam yorum yazarken soldan soldan bakan yağışıklı olmasıda gelme nedenim:))Bu arada feci kıskandım seni ayağımı kuma sokup geldim hala giremedim denize..ühühüüüü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sitemler sitemler :)))
      o yakışıklı benim aa valla kocana şikayet edeceğim seniii :)))

      Sil
  15. Evet epeydir yoktun farkettim sevgili Seyhan :)

    Tatil kültürü olmayan bir milletiz
    tatil bize göre değil belliki..Sürekli meşguliyet ve haraketlilik istiyoruz.Bizimkisi tatil değil mekan ve iş değişikliği oluyor gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyosun tatillerde revaçta olan memleket ziyareti oluyor ki bizim gidecek bi köyümüz yok :/
      ama yeni nesilde yavaşça oluşuyor sanki :)

      Sil
  16. bende serin su istiyorummm... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 tarafı denizlerle çevrili ülkemde bunun için biçilmiş kaftan :D

      Sil
  17. ohh ohhh Seyhancım tatil yapmış:))
    kıskanmadım valla sadece hasetimden çatladım:)

    YanıtlaSil
  18. süpriz tatiller bence en eglencelileri oluyor farketmez olurmuyuz :)) bu arada o elindekiler kirazsa derin bir iç çekiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erik boyutunda olduklarına bakma elbette kirazın alası ;)

      Sil
  19. Ohh canım ne güzel olmuşş;)

    YanıtlaSil
  20. ha ha maşallah iyiymiş.
    :)

    YanıtlaSil
  21. Farketmez olurmuyum , dedim bu kız nerelerde.Seyhan spontane yaşamayı hiç sevmiyorum ama bazen öyle güzel olabilir ki benim gibi programlı bir insan bile anlık olmasını sevebiliyor.

    Tatile çıkamayacağım için seni kınıyorum özendiriyon be kardeş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      planlı insanlar için spontane gelişen her şey aslında hoş oluyor bi değişiklik bi canlılık gibi

      Sil
  22. Çok kıskandım ben de burada ter içinde bir sünnet bir nişan telaşı içindeyim ..Öperim seni kiraz fot. çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  23. Canim ya bu bir avuc kirazlar bana mi?..))
    Cok tesekkur ederim.
    Guzel olmus. Hazirlikli gidilen tatil bu kadar lezzetli olmaz di eminim..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Ahaha canımsın yaa tatile gidip yorularak dönen biri olarak dinlenmen hakkın :) Böyle plansız yaşamak da ayrı güzel iyi ki gitmişsin.

    YanıtlaSil

söz sizin...