7 Haziran 2012 Perşembe

İspanyol Paça Alırken Dikkat!

Geçen gün Asuman'ın ablası için kumaş almaya gittik.
Ben ve Şeyda stil danışmanı olarak orada bulunuyorduk :)
Herşeye bir burun kıvırma, renge karar verememe, derken, ablayı çıldırtmak üzereydik ki dördümüzün de onayladığı kumaşlarla çıktık kumaşçıdan.

Halbuki ben size bugün ispanyol paçalardan bahsedecektim.
Benim için hiç eskimeyen, modası geçmeyen  bir ekoldur ispanyol paça.
Çok insana demişimdir, alsana, giysene, diye.

Tekrar moda olmasına en çok ben sevindim.

paçaya dikkat


İspanyol paçada dikkat edilmesi gereken şey ise bollaşan kısmın nereden başladığı.
Şimdilerde her fiyat aralığında İspanyol  paça pantolon bulabiliyorsunuz.
Mağazalarının kapılarında renga renga...

Bence bollaşan kısım dizden başlamalı.
Görselle kullanılan gibi.
Ama boyunuz 1.65 ise tutup 1.80'lik birine göre dikilmiş bir İspanyol paça pantolon alırsanız o bolluk baldırdan başlar ki, İspanyol paça giymenin ne anlamı kalır, ne güzelliği!..

Çok karşılaştığım bir durum olduğu için yazmak istedim.

Ne kadar uzun bacaklıların giymesinden yanaysam da, bol paçalar kısa boylular için de avantaj.

Yüksek ökçelerinizi paçaların altına gizleyerek bacak boyunuzu uzatabilirsiniz.
Ve bunun için önerim ise, yine görselle kullandığım gibi pantolonla aynı renk ayakkabı!
Yürürken ayakkabınız görünse dahi kimseye, en başta da size rahatsızlık vermez ;)

Dedi moda gurusu :P

32 yorum :

  1. :( 1.65 bile degilim ama ispanyol pacanin durusunu her zaman daha asil bulurum. degindigin ufak ama muhim detaya mutlaka dikkat edecegim...zira bazen nedendir bilinmez dener ama begenmem o guzelim ispanyol pacayi muhtemelen bu detaydan oturudur...

    YanıtlaSil
  2. :) ne güzel demiş moda gurusu:)
    katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Ister moda olsun ister olmasin benim dolabimda hep bir ispanyol paca pantolon vardir ve bu pantolon en cok dolgu topukla güzel oluyor sanki:) moda gurusuna sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa güzel olmaz mı harika olur yoksa gülşen bubikoğlu giyer miydi ;)

      Sil
  4. Seyhan`cim cok sevdigim pantalon bicimi ama bu kadar incelememistim.
    Bak al giy dedin aldik giyindik..
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan sonra ben ne dersem öyle giyilecek :P

      Sil
  5. Seyhan`cim cok sevdigim pantalon bicimi ama hic bu kadar dusunmemistim .
    Resimdeki de guzel begendim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Moda gurusu murusu ama fikirler şahane :))

    YanıtlaSil
  7. bende mimin var.
    :)
    gelirim yine.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shyn değil syhn. sana da yazacağım bunu :D

      Sil
    2. biliyorum kiiiii.
      shyn olunca ingilizce shine gibi parıldamak oluyo da ondan akıllım.
      :)
      piki syhn diyicem. ama biliyom ki zaten seyhan yani.
      :)
      girişteki stil danışmanlığı komikmiş.
      :)
      ispanyol paça dikkat etmemişim erkeklere de gelmiş mi ki.
      :)

      Sil
  8. BENCE BİZİM YÜKSEK ENERJİMİZ OLMASAYDI TEZGAHTAR GİZLEDİĞİ KUMAŞI ASLA ÇIKARMAZDI ALTTAN :)) TABİ EYMENİN BAŞ ŞİŞİRMESİNİN ADAMIN ÜZERİNDE YARATTIĞI ETKİ GÖZARDI EDİLEMEZ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl kumaşa kilitlenince, adam, daha erken çıkarsaydım bu kdr eymeni dinlemek zorunda kalmazdım, diye hayıflanmış mıdır ben onu merak ediyorum :D

      Sil
  9. syhn,
    hiç sevmedim bu ispanyol paçayı ben,
    dar paçacıyım:))
    bu arada...
    yavaş yavaş ivanasert kıvamına gelmeye başladın sen... moda eleştirmeni-önerivereni olma yolunda,
    yolun açık olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))
      ivana'yıda geçermişim üff be :D

      Sil
  10. Sanirim ispanyol paca ile topuklu ayakkabi giymek daha yerinde olur. Dedigin gibi kisa isen cok bol gozukur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun bacaklılara her türlü yakışıryorda, işte bizim için güzel topuk olayı :D

      Sil
  11. ayy mikemmel bi pantolonum vardı ispanyol paça ve harika rahat. eşim burnumdan getirdi yakışmıyo yakışmıyo diye, attım gitti yaa :(( pis. markası da belli değildi, tekrar alamam da yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi tarafından bak defneciğimmm, belki de gerçekten yakışmıyordu :)))))))

      Sil
    2. yaa neden yakışmasın yaa, gıcıklık kocamda sadece :)

      Sil
  12. bu bilgileri not alalımda çevremizde alan olursa uyarıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moda öyle hızla geriye gidiyorki birgün sen bile giyebilirisinnn :))

      Sil
  13. Hem dar, hem ispanyol paçayı severim Seyhan :) malesef benim boyum 1.60 falan ama giyiyorum napim :)

    YanıtlaSil
  14. ben uzun boylulara daha çok yakıştırıyorum ispanyol paça pantolonları

    YanıtlaSil
  15. Evet evet ben yapiyorum bu guru tavsiyesini;)

    Yalniz, cok bol olanlarin icinde kaybolmamak adina, daha dar kesimlilerini tercih ediyorum;)

    YanıtlaSil

söz sizin...