28 Haziran 2012 Perşembe

Ada Sahillerinde...


Yaz her geldiğinde ada muhabbeti başlar bizde.
Ve her sene, bir şeyler mani olur.
Geçen hafta başka bir yere gitmeye niyetlenmişken, sırf üşendiğimiz için onu iptal edip adalar programını uyguladık.
Daha önce hiç gittiğimi hatırlamadığım bir ada: Burgazadası.


Herhalde adalardaki sevimli evleri görüp adalara yerleşmeyi düşünmeyen hiç bir İstanbul'lu yoktur.
Ben de onlardanım.

Bu ev ise favorim. Bulunduğu konum bir yana, dekorasyon dergilerinden fırlamış gibiydi.

Bisiklet kiralamak konusunda arkadaşımı zor ikna ettim
Ama yolun ortasındda, Tuba ölüyorum, kalbim sıkışıyor, Tuba kusucam, diye diye zor attım kendimi avuç içi kadar bi' gölgeliğe.
Hamlamış mıyım, kondisyonum mu düşük kestiremedim ama bisiklet sürmeye bayılıyorum!!


Tepelerden manzarayla kapanış yaptığıma bakmayın,
 Ada sahillerinde bekliyorum ;)

37 yorum :

  1. hep gez hep!!
    öptum senı:)

    YanıtlaSil
  2. benim şarkımı beğenmedin mi :)
    ben de gitçeyimmm :)

    YanıtlaSil
  3. Ben 30 yaşında öğrendim bisiklete binmeyi çocukken yoktu bisikletimiz birde kızlar binmez muhabbeti..
    Oğlanınkine ben bindim o babasının bisikletine aman ne keyifliymiş o zaman anladım şimdi çocuklardan istiyorum bazen iki tur atım nooolurrr diye:P
    Büyükadaya gittim bir tek mümkün olsa da gidebilsek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bisikletten düştüm ve yıllarca binmedim :) şimdi fırsat bulduğumda hem korkarım hem binerim :D

      Sil
  4. kesinlikle gezmek istediğim yerlerin sıralamasında ilklerde:))
    çok güzel gerçekten
    güzel bir gezinti olmuş canım:))

    YanıtlaSil
  5. karpuz etek hiç görmedin mi.
    :)
    iki türlü oluyor.
    1. karpuz gibi açılan etek, çan eteğe benzer biraz.
    2. üzerinde karpuz ve çekirdekleri deseni olan kırmızı etek.
    :)
    nette bulursun sanırım ikisini de.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay varmış gerçekten iiy de neden ben değilde sen biliyorsunn :)))

      Sil
    2. :) alla alla sen mi bilcen herşeyi alla alla yaaaa iyi valla :)

      fotolar güzeldi. kim sevmez adaları modaları.
      :)
      ada evlerini, faytonları, bisikletleri.
      :)
      bak blogumda bi yazı var.
      bir kitap tanıtımı.
      neslihan acu-kuzgunun şarkısı.
      orda adaları anlatıyor.
      yani orda yaşayanları ve yazın tatile gidenleri.
      :)
      e bi de sait faik var tebi.
      :)

      Sil
  6. en azından bir yaz bu adalarda yaşamak isterdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu daha makul sanırım.
      bende en azından öyle istiyorum :D

      Sil
  7. Cokkkk guzel bende istiyorum ada da bir ev...

    YanıtlaSil
  8. kapanış çok hoş olmuş..:) ne keyifli bir gezi !

    YanıtlaSil
  9. ahhh ah o evde oturma hayali kurulmaz mı hiç...Muhteşem ben mest oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar meraklı meraklı gezindim insan bi kahve içmeye çağırır evi gezdirir dedim ama nerdeee :)

      Sil
  10. "adalara yerleşmeyi düşünmeyen hiçbir istanbullu yoktur"
    çok iyiydi :) ama bu fotoğraflar filan olmadı şimdi..

    YanıtlaSil
  11. Mis gibi ada havası , hiç gitmemiştim Burgazada'ya sayende gitmiş oldum, çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  12. her sene gitmeyi bizde isteriz ama nedense hep olmaz :D yeterince istemiyoruz demek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok daha az isteyin :D
      birden gelişsin o zmn gidersiniz belki :D

      Sil
  13. En son Büyükada'ya çocukken gittisem desem, durumun ne kadar vahim olduğunu anlarsın canım. Her yaz niyetleniyorum ama hep bir aksilik çıkıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yaz aksilikleri bozgna uğratalım bayaa zmn olmuşş ;)

      Sil
  14. Her yıl gidilir adalara adetendir :) Çok güzel ama..

    YanıtlaSil
  15. birara hersene giderdik ve uzun bir süre ara vermiştik ama bu sene yine start verdik :)

    YanıtlaSil
  16. yazı ıste bu yuzden sevıyorum gez ye ıc eglen ah ah

    YanıtlaSil

söz sizin...