23 Haziran 2012 Cumartesi

Dawson's Creek Sakinleri Şimdi Nerede?


Şimdiye kadar çok dizi izledim. Bir çoğunu çok sevdim.
Ama gençlik başka olduğu gibi o dönemde sevilenler kolay kolay unutulamıyor.
Mesela Dawson's Creek dizisi benim için bambaşkadır.
O dizi sayesinde kendime ait bir televizyonum oldu :)
Onlarla depresyona girer onlarla çıkardım.
Yaşım ortaya çıkmasın diye tarih vermeyeceğim ama aynı dönem mezunuyduk, benle yaşıttılar :)
Belki de bu yüzden bu gün hala onları eski bir dost gibi anarım.

Dawson'dan başlayalım.


Yaşlandıkça güzelleşti bu çocuk. Ama asıl onda bu ışığı görenleri alkışlamak gerek :)
'How I Met Your Mother'da geçtiğimiz sezonlarda konuk oyuncu olarak katılmış, beni çok eğlendirmişti.



Şimdilerde ise Don't Trust The Bitch In The Apartment No 23 (daha uzun bir isim bulamamışlar mı acaba dizi için?) isimli dizide başrollerden birini üstlenmiş, kendini canlandırıyor.
Bölümlerini bulabilirsem izlemek istiyorum.



Ve bizim Dawson geçen yıl baba oldu. A canım benimmmm...

Joey ile devam edelim:


Bu kız benim için hala dünyanın en güzel kadınlarından biri.
Tom Cruise ile evliliğinden dolayı tanımayan yok. Kızı ile paparazzilerin gözdesi.


İşiyle gündemde olmasını çok isterdim oysa. Bu Tom'dan kıllanıyorum, dövüyordur da bu kızcağızı ben size söyleyeyim.
HIMYM'a bu sezon konuk oyuncu olarak katılmıştı. Güzel bölümdü.


Fıstık yaa!! Hangisi mi? İkiside!!

Ve Pacey. Nam-ı diğer benimki :)


Şu sevimliliğe bakar mısınız ya..
Fringe dizisiyle ekranlara döneceğini duyup çok sevinmiştim ancak Fringe dizisine alışamadım.
Onun hatırı için bile olsa izleyemedim, yine de dizinin tutmasına elbette çok sevindim.



Şimdilerde Diane Kruger ile her tarafta karşımıza çıkıyorlar.
Josh'ım benimmm, umarım çok mutlu olursun ;)

Jen'le kapanışı yapalım:


İçlerinde en başarılı olanı, dizide Jen Lindley'i canlandıran Michelle Williams olduğu söylesem yanlış olmaz sanırım. Kadın Oscar'a aday gösterildi daha ne olsun?
Brookeback Moutain'da rol arkadaşı olan Heath Leader ile evlenmiş ve çift 2005 yılının 28 ekiminde (nerden biliyorum çünkü benim de doğum tarihim) bir kız çocuğu sahibi olduktan sonra 2007 yılında ayrılmışlardı.



Gerçekten eski bir dost gibiler benim için; başarılarıyla seviniyor, yaşadıkları talihsiz olaylar karşısında üzülüyorum, sizle de paylaşmak istedim.

Kaynak Google görseller

35 yorum :

  1. KPSS sonrası senden dizi tavsiyeleri almayı düşünüyorum. Biraz daha durayım da kapını çalacağım. O zamana kadar sen de düşün, olur mu canım? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne demek tabii ki ;)
      umarım çok başarılı atlatırsın sınavı..

      Sil
  2. :))Ayy bayıldım bu posta.Bende severek izlerdim.Kardeşimle tv karşısında hipnoz olurduk:)Benimki dediğine bende zamanında benimki diyordum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi izleyicilerinin %70inin benimkisiydi :D
      ama hak ediyordu serseri :)))

      Sil
  3. Dawsons Creek sahane bir diziydi, okadar güzel sözler vardiki ozamanlar cogunu not ediyordum ♥ : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne felsefe yaparlardı yaa çok haklısınn :))

      Sil
  4. bende severdim bu diziyi bayağıda uzun sürdü ama son bölümlere doğru izleyemedim, fringeye bende alışamadım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5. sezon u pek güzel değildi o yuzden bi çok insan bıraktı sanırım sende o yuzden bıraktın oysa son sezon toparlandı ve en azından benim begendiğim bi final oldu ;)

      Sil
  5. bir Dawson's creek hayranı daha bulmak çok güzel! Kanal E miydi neydi öyle bir kanalda çıkardı dimi? hiçbir arkadaşım izlemediği için kritik yapamazdım çıldırırdım.
    Clueless da izler miydin? ona da bayılırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonradan cnbc-e olacak olan kanal e evett!!
      ne günlerdiii :)
      clueless'i hiç hatırlamıyorum, demekki izlememişim ama bak kaçırdığıma üzüldüm şimdi..

      Sil
  6. bende çok severdim bu diziyi hatta geçen sezon tekrar yayınlandı her gün ve tekrar izledim..Bende bu dizide Jen nin dublajını yapan sesi pek severim nedense hep hoşuma gitmiştir..Böyle bi dizi daha varda mutlaka izmemişsindir onuda aynı dönemlerdeydi oda bi gençlik dizi adı aklıma gelmiyo şimdi düşün durr :/ hatırlarsan haber verrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle dublajın en güzel olduğu diziydi hatta dawsonın gerçek sesi beni bi süre güldürdü :D

      hangi dizi bilemedim buffy mi rosswell mi?
      izlemiş olmalıyım neydi neydi :D

      Sil
  7. dawsons creek i ben de severim ama ben kate holmesa olan beğenimden izlemiştim. ben son sezonunua denk geldim ki dawsonu sevmez pacey'i severdim. Ama benim izlediğim dönem bir barmen çocuk vardı onu da çok sevmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eddie yi diyorsun sen, joeyin götürdüklerinden :))))))))))

      Sil
  8. çok tatlısın setüm :) ben bu postu adalardan bir yar gelir bizlere şeklinde bekliyodum oysa ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gezilerimin yorgunluğu bitmeden post yazdığım nerden görülmüş :)

      Sil
  9. Joey her daim favorimm :) Bu arada geri döndüm sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mühendis hanım amma ara verdiniz hoşgeldiniz ;)

      Sil
  10. Ben de çok izlerdim diziyi ya müziği hala kulaklarımda;))

    bir de ben fringe çok seviyorum biliyorsun değil mi;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen seversin öyle gerilim polisiye tarzı şeyleri :)

      kötü amaçlı yazılım diyor site, ona bi bak ;)

      Sil
  11. heeeey iyi hatırlattın sevilmez mi. evet ne ünlüler çıkardı. severim hepsisini.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Herbiri neymis ne olmuslar degil mi? Bence en sanslilari iclerinde Katie Holmes.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle havalanmış ki o arkadaşlarının telefonlarına yanıt bile vermiyormuş...
      diyolla :D

      Sil
    2. plasentayı yemiş havalanmıştır :p böğk pis. hem valla bence de var tomda bi meymenetsizlik..

      Sil
    3. :))) çok güldüm yaa

      Sil
  13. harika bir post hazırlamışsın diziyi bende severek izlerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm
      biraz geçmişe döndük hep beraber ;)

      Sil
  14. Diziyi merak ettim yaşıt sayılırız senle de :) neden hatırlayamadım acaba.. emeğine sağlık :)) çok güzel bir paylaşım olmuş öptüm.

    YanıtlaSil
  15. jen yaa, sonradan nasıl da iyileşmişti de ölmüştü :( hey gidi. kavak yelleri salağı da bunun çkamasıydı ya, sarı kız aslı mıydı, küçük kuzenlere hep o sonradan iyi biri olacak, çocuğu doğurunca ölecek falan dediydim, ama kız kötü değildi sanırım, ölmedi de..güzeldi ya, tamamını izlememiştim, o kanal bizde yoktu falan ama olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kavak yellerine gıcıktım, ana temayı alıp çok değiştirmişlerdi zaten izlemedim sinirimden :)
      ahhh talihsiz jenn...

      Sil
  16. ahhh ahhh bu dizi akşamüstü başlardı hep herkes dışarıda ben içeride odamda Dawson's Creek izliyorum süperdi izlediğim en güzel gençlik dizisiydi.. Katie Holmes2ın Tom'la evlenmesine sinir olmuştum harcadı kızın gençliğini bu arada bugün izledim boşanıyorlarmış sonunda.. belki daha sık projelerde yer alır:)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  17. Ahhh...Dawson's Creek...:)Hayatımın dönüm noktasıdır,abartmıyorum.İngilizcemin şuan süper olmasının sebebidir,müzik zevkimin gelişme sebebidir,hayal dünyasında yaşamamın sebebidir,gençliğimdir,ve hala büyük bir parçamdır...dahada sayabilirim:)Ciddi bir fan'ı olarak postun beni mutlu etti:)

    YanıtlaSil
  18. ben bu haberın gercekten severek okudum cunku bende o yıllarda ısten delı gıbı kosar otururdum tv basına.sanırım saat 18:30 gıbı baslıyordu dızı...aklımda kalan.

    YanıtlaSil

söz sizin...