22 Temmuz 2011 Cuma

Neler Öğrendim


Öğrendim ki, ben ben aslında tembel değilmişim.

Öğrendim ki sabah erken kalkabiliyor buna rağmen mutlu olabiliyormuşum.
Buna bağlı olarak çok uyuyunca değil, az uyuyunca da gözlerim şişiyormuş.

Öğrendim ki çok ayakkabım varmış ve çoğu rahatsızmış.

Öğrendim ki karınca olmakta güzelmiş ama ağustos böceği olmak harikaymış.

Öğrendim ki dağınık değil düzenliymişim.
Her eve pardon her şirkete lazımmışım.

Öğrendim ki ağzım sıkıymış, işe girdiğimi söylemeden de durabiliyormuşum!

;)

28 yorum :

  1. ağzın pek sıkıymış canııım :) hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. gözler her halukarda şişer, kararında kapalı kalmasını bilmek gerek:) birşey yapmanın verdiği mutluluğa diyecek söz yok, saatlerce ayakta da kalsan, uykusuz günler de geçirsen karınca olmak güzeldir. Günün yorgunluğu ve işe yaradığını hissetmenin gurur ile dalınan uykunun tadı bambaşkadır.

    YanıtlaSil
  3. Ben de öğrendim ki, özellikle mutfaktan ayrı kalmak -ve daha birçok alışkanlığımdan- bana hiç iyi gelmiyormuş.
    İlk işe girdiğimde hafif bir depresyon geçirdim.
    Neyse, herşeye rağmen çalışmak çalışmamaya göre daha avantajlı tabi ki...

    YanıtlaSil
  4. Oooo, ne çok şey öğrenmiş Seyhancığım :) Hayırlı olsun canım...

    YanıtlaSil
  5. Ve işe giyilen bütün ayakkabılar rahatsızdır, en güzeli Pazar günü giyilenler :))

    YanıtlaSil
  6. Evetttttt bekliyordum ne zaman diyeceksin diye,tahmin etmiştim:))

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun , sen sölemedin benim içime doğdu ;)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel hayırlı olsun:)))

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun kardeşim,hoşgeldin aramıza

    YanıtlaSil
  10. cok sevındım senın adına hayırlı olsun ınsallah ıstedıgın bırseydı sıkılmıstın sen bellı:)

    YanıtlaSil
  11. Bahisler açıldı mı? :) Hayırlı olsun canım.

    YanıtlaSil
  12. Ise mi girdin??? Hayirli ugurlu olsun! Cok sevindim. Benim de agzim sikidir kimseye girigini soylemem merak etme...

    YanıtlaSil
  13. İnanmıyoruuuum :))

    Seyhan'ım harikasın ya, hayırlı olsun, sevindim senin adına. İnşâAllah çok keyifli ve hayırlı bir iş yaşantın olur :)

    YanıtlaSil
  14. oo hayırlı olsun işin Seyhancığım vallahi ağzın çok sıkı :) mutlu mutlu çalışmalar dilerim canım.

    YanıtlaSil
  15. hayırlı olsun canım,bizi unutma olurmu:)

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı uğurlu boll kazançlı ve daim olsun canım:))

    YanıtlaSil
  17. Ağustos böceki,
    söylemeye fırsatta bulamadım aslında :D

    Tarih84,
    sen yabancı değilsin gerçekleri söyleyebilirim :)
    çalışmazken daha gururluydum :)))

    Medura,
    bu depresif haller herkesin başından geçiyor o zmn :)

    Demet,
    ay ne kdr doğru söylemişsin! kesinlikle pazar günü giyilen her şey güzel yenilen her şey daha lezzetli sanki :)

    Çakıltaş,
    teşekkürleerr :))

    Yıldızım,
    gerçekten mi tahmin etmişsin harikasın ;)

    Ella.m,
    essah mı yaa :) bende çaktırmadım sanıyorum :)

    Ev atölyesi,
    güzel mi değiğl mi maaşı aldığım zmn karar vereceğim :)

    YanıtlaSil
  18. Neval,
    iyi mi ettim kötü mü ettim görüşlerini yaz bana ;)

    Nohut Oda,
    sıkılmış mıydım? ah ne salakmışımmm :)))

    J.Potter,
    ahh o bahisler olmasa belki çoktan evimde huzur içinde pinekliyor olacaktımm :))) inada bindi :)))

    Didem,
    :))) tamam aramızda kalsın :)))

    Derkenar,
    tabii sen annenle kalıyorsun senin için iş hayatı güzel olabilir ama ben ev işi iş işi.. iş iş iş modundayım :/
    (ay çok sitemli oldu saol cnm iyi dileklerin için (: )

    Pinky,
    saol canımcım valla yazmaya vakit bulamadım :)

    Zeynep Bayram,
    unutur muyummm. sadece henüz adapte olamadım :/ zaman çok yetersiz ...

    Zeynep,
    oh oh hoh aminnnn :)

    Çileksuyu,
    ama seyhandan değil maalesef :)

    YanıtlaSil
  19. seyhaan tebrikler :) valla ben de çalışmıyosun, tembelsin yazıcaktım kiii işe girmişsin :)) hangi bölümden mezunsun, unuttum ben, ya da hiç bilmiyordum, ağzın feci sıkı hakkaten de :) öptüm

    YanıtlaSil
  20. tabiiki iyi ettin,en verimli çağında gez ye iç eğlen nereye kadar ?
    şimdi çalış ki,yorulduğun zamanlar gelecek,o zaman dinlenirsin seyhanım

    YanıtlaSil
  21. wuhuuu ! ben de öğrendim ki beklemediğim anda gelen güsel haberleri seviyorum + hayırlı olsun demeyi de en çok işe giren sevdiklerim olunca seviyorum :)

    YanıtlaSil
  22. Bunu ilk ben öğrendimdi demi :)

    YanıtlaSil
  23. ben zaten seni çalışıyor bildiğim yada sandığım için... bundan sonrası için hayırlı işler diliyorum :D

    YanıtlaSil
  24. hakkaten ilk postunda ofis kelimesi gecti ve ben cok sasirdim... diyemem cünkü hic anlamadim.. hayirlis olsunnnnnnnnnnn seyhanimmmmm =)

    YanıtlaSil
  25. Canım benim hayırlı olsun!Çok sevindim!İnşallah herşey istediğin gibidir.

    YanıtlaSil

söz sizin...