14 Temmuz 2011 Perşembe

Çenem Çekile!

Ne çok söyleyecek şeyim var ya!
Not defterim dolup taşmış, yarısını burda paylaşsam hergüne bir post olur.

Ben aslında geveze değilimdir.
Dinleyen yanım meşhurdur.
Ama gel gör ki, bir arayacak olsan beni, şaşarsın bu karga sesimle konuşma hızıma!

Sohbet edelim diye arıyorum arkadaşı, peşpeşe sıralıyorum sonra.. Konu ne zaman aldığım ama vereceğim aslında bana yakıştığını düşündüğüm kilolara geldi anlamıyorum.

Ben hızlanınca karşı tarafta hızlanıyor haliyle.
Ya da bi dakika...
Karşıdaki hızlandığı için mi ben hızlanıyorum yoksa? :/


Bu da sevgili dolma kalemim. Tükendi!

Arkasındaki kargacık burgacık belli belirsiz fon ise orjinal el yazım - sanki sahtesi olabilirmiş gibi:)-

Edit: Bu yazı ne zaman yazılmış bilmiyorum. Otomatik zamanlı yayınlamaya aldığım aklımdan uçmuş :) Mailboxa düşen yorumları görünce kafam karıştı - sanki önceden karışık değilmiş gibi :P - :D

15 yorum :

  1. akıcı bir yazın var. akmış.. :)

    YanıtlaSil
  2. gezmekten yazmaya fırsat yokki arkadaş:)

    YanıtlaSil
  3. haha =D =D seyhan süpersin =D

    YanıtlaSil
  4. insanın anlatçak bir şeyi yoksa orda durup düşünmek lazım aslında..doğru yerdesin ;)

    YanıtlaSil
  5. Yaz Seyhanim yaz,sayfalarca yaz,biz de okuyalım!

    YanıtlaSil
  6. Seyhanım,anlatımın çok ayrı,seviyorum biliyor musun bu anlatımı,taaa bloguna ilk geldiğim günden beri..

    YanıtlaSil
  7. Ben hala meşguliyetinin sebebini öğrenmek istiyorum ama. Canım blog dünyası bu kadar da merak içinde bırakılmaz ki!!! Cık cık, ayıp ama...

    YanıtlaSil
  8. Seyhan sorunsalı olmuşsun sen:))

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Seyhan seviyorum ben seni okumayı, sen yaz güzelim tüket kalemleri

    YanıtlaSil
  10. Ben böyle yazmıyorum artık.
    fotoğrafda gördüm imla hatası yok ama o de ayrı yazılır bi kere :)

    YanıtlaSil
  11. keşke herkes de senin kadar güzel çeneli olsa :)

    YanıtlaSil
  12. Yaza yaza kalem bitirmek ne guzel birsey oyle. Yazacak seylerin hic bitmesin...

    YanıtlaSil
  13. .) olur öyle kafan rahat olsun bitsin yoğunluk gelir gazın yazarsın dolu dolu mucx

    YanıtlaSil
  14. şu meşgul olduğun şey her neyse bi önceki postunun yorumlarını da cevaplatmadı sana.Kimlere çok konuşup kimler için not alıyorsun bilinmez ,biraz bize de anlat yahu ! :))

    YanıtlaSil
  15. Her gelen yoruma ayrı ayrı sevindiğimi düşünürsek ayrı ayrı cevap vermem gerekirdi.
    Toplu bir teşekkür ettiğim için vicdan azabı duyuyorum ama zaman aşımına da uğradı bu post sanki :)

    YanıtlaSil

söz sizin...