27 Temmuz 2011 Çarşamba

Mütevazi Değil Mütevazı

Ben mütevazı insanları severim.
Yere göğe sığdıramıyasım gelir. -Yok böyle bir cümle(:-
Kendimde mütevazıyımdır. - O yüzden kendimi de yere göğe sığdıramam dermişim(: -

Mütevazıyım evet, ama benim övünülecek bir şeyim yok!
Düşünüyorum...
I-ıh kusursuz biri olmama rağmen övünecek bir şey bulamıyorum :)

Geçenlerde uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımı aradım. Ne var yok diye sıkıştırınca TUS'u kazanmış olduğunu öğrendim.
Nasıl usul usul anlatıyor. Ben telefonun diğer ucunda çığlık çığlığa: Gurur duyuyorum seninle!!!
İlk seferde nasıl kazandın kızım millet kaç kere giriyor diye bağırırken, yok ya ne puanlar alıyorlar diye cevap veriyor bana...


Taslakları kontrol etme zamanı. O doktor arkadaşımla konuştuktan hemen sonra yazmıştım bunları..
Görsel mi? Haklısınız ne alaka değil mi? :)

12 yorum :

  1. mütevazi insanlari bende cok severim.. simdi ana burda övgülr yagdirsam ne kadar güzel ne kadar komik ve ayni zamanda akilli biri oldugunu desem nasil bir cevap verirdin =)

    YanıtlaSil
  2. görselin görüntü kalitesi şahane:)

    kusursuz düşesim ben de seni çok özledim, keşke yakında olsaydık ahh:(

    tus tek seferde geçmek şahane! bense kpss engelini hala geçememkteyim:(

    böyle zeki insanlara hepo gıpta etmişimdir.

    YanıtlaSil
  3. birisinin gözü yükseklerdemi ne ?
    ayrıca hangi kurala uyarsa uysun,mütevazı demek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Mutevazi insanlari bende severim. Abartan, surekli kendinden bahsedenler itici oluyor. Kabardikca kabariyorlar hic hos degil.

    YanıtlaSil
  5. Aynen o yüzden seni seviyorum sen de beni dersem içine etmem değil mi ? .)

    YanıtlaSil
  6. Want more fashion,
    valla senoş haklıısn derim :))
    bi huyumda karşı çıkamamaktır kimseye :)

    Tarih84,
    sende gıpta edilecek bir zekaya ve manyak bir hafızaya sahipsin canım ;)

    Neval,
    gözüm nerde bende bilmyorum :)
    ama mütevazi eşit denk manasına gelir ki, manası değişmeseydi yanlış kullanımın bi zararı olmaz idi :O

    YanıtlaSil
  7. Didem,
    çok konuşan az yapandır bire bin katıp atandır di mi :)))

    FD,
    öyleyimdir :P

    Stil Direktörü,
    deli misin süper olur :)))

    YanıtlaSil
  8. sonunun ı yla söylenmesi acayip bir hava katıyor bu kelimeye :)

    YanıtlaSil
  9. Mütevazı olmak bir sanattır bence!

    YanıtlaSil
  10. seyhan ablacım , sana mailden ulaşmak bişiler sormak istiyorum.. sakıncası yoksa mail adresini verebilir misin bana?

    YanıtlaSil
  11. Merve,
    tabii ki ;)
    seyhanc@gmail.com

    YanıtlaSil

söz sizin...