24 Temmuz 2011 Pazar

Mmmmmalatyadan

Çok ballıyım ben. Valla bak!
Söz konusu kayısı oldu mu sadece malatya kayısısı yerim.

Kuru kayısıda ise gün kurusu. Kahverengi olan yani turuncu olan değil.


Bunu bilen bir arkadaşta erinmemiş, toplamış, paket yapmış, yollamış.
Paket demek ayıp olur valla, kargocu kan ter içindeydi getirdiğinde. Koca bir koli!

Hemen açtım. Ne yalan söyleyim yıkamadan yedim önce sonra yıkadım ofis arkadaşlarıma ikram ettim.
Kalanı eve götürdüm, komşulara dağıttım, buna rağmen bize bayağı bi kaldı.
Abim bayıldı.
Hayatımda yediğim en güzel kayısı, deyip durdu.
Komşulara dağıttığımı duyunca da, ne veriyorsun millete, dedi ayıııı.
Hiç mi dünya görmedin oğlum! Demedim tabii. Usul usul midesini bozup gerekli cezayı görmesini bekledim :))))

Teşekkür ederim FD ama,


Düşeslik mi kaldı Allah aşkına:)

25 yorum :

  1. zaten malatya kayısısı yiyen,başkasını yiyemiyor ki.
    seni gidi ballı,özendirdin bak şimdi.

    YanıtlaSil
  2. Gözüm sen çalışıyor musun? Ofis demişsin..Afiyet olsun oh ohh..

    YanıtlaSil
  3. bızede geldı ama fd den degıl:)
    hıc burdakılere benzemıyoe degılmı bal gıbı..
    seyhancım sımdı gordum twıtterde erolkose hadıse ıle ılgılı yazının lınkını vermıs:))

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle afiyetler olsun :) Sana, ofis arkadaşlarına, abine ve komşulara :) Abine çekirdek mevzusunu anlatmadın sanırım :) Her çeşidinden gönderemedim çünkü bazı çeşitleri çok olgunlaşmıştı. Asıl onları yemeliydiniz :) Neyse artık onun için de davetlisiniz buraya. Kayısının sahtesi olur ama gün kurusunun sahtesi olamaz. Çünkü her kayısı kuru olmaz. Bi de ben tamam Malatya kayısısı çıktı demedikçe "Malatya Kayısısı" diye satılan hiçbir ürüne el uzatmayınız. Duyurulur. Düşeslik bakidir bi kere. Her zaman kardeş payı. Her zaman ve her yerde :)

    YanıtlaSil
  5. ohh afiyet bal şeker olsun size;)

    YanıtlaSil
  6. Neval,
    öyle valla di mi?

    Reyhanei
    bknz bi önceki yazı yanisi evet :D

    Nohut oda,
    Dehşete düştüm o yazı 2.278 kere tıklamış, şimdilik!
    aman Allahımmmm :)

    FD,
    söylemedim tabii :)) sağol fatihcim gerçekten ;)

    Yıldızım,
    sağol cancağızım gel beraber olsun derdimde bitüdük çoktan ;)

    YanıtlaSil
  7. oofff affiyet olsun Seyhancım. ben de gideyim alyanak kayısılarımla kendimi kandırayım :)

    YanıtlaSil
  8. Hala ne iş yaptığını merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  9. bir arkadaşım Malatya'dan getirmişti, diğer kayısıları beğenemiyorum artık. Yani onu yemenin de bir dez avantajı bu :))

    YanıtlaSil
  10. ben demek ki malatya kayısısı yemedim, hiç tadı damağımda kalan kayısı yemedim sanırım, ya da hatırlamıyorum.
    size afiyet, bal, şeker olsun:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. yemiş gibi içim eridi benimde :)
    yarasın desem ;)
    gönderende sağolsun ;)

    YanıtlaSil
  12. Pinky,
    idare etmeyi bilmek lazım böyle :)

    Taze kahvem,
    saol canımm ;=)

    Dersaadet,
    ne iş yaptığımı da yazacağım bir ara :) şimidlik genel müdür yardımcısı olduğumu bil yeter :)))))))))))

    YanıtlaSil
  13. Hande,
    yerden göğe kadar haklısın bir dezavantajı varsa o da bu :)

    Asortik,
    hımmm.. yedin de sevmedin mi acaba diyeceğim ama öyle bir ihtimal olamaz sanki :)

    Bahar ve kızısı yağmur,
    bu yorumu yazanda sağolsun ;)

    YanıtlaSil
  14. oooohhhh afiyet oslunnnn !!! =)

    YanıtlaSil
  15. Afiyet olsun ne guzel arkadaslarin var senin. Kayisi cok yendi mi tehlikeli hale gelir bilirim:)

    YanıtlaSil
  16. en sevdiğim meyvedir, afiyet bal şeker olsun
    sevilmek güzel şey!

    YanıtlaSil
  17. Afiyet bal olsunn :)) bizde yeseydik fena olmazdı:)) Canım bu arada yeni işin hayırlı olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Ben biliyosum ki düşes olduğunu.Süperman gibi,saklama artık itiraf et :) Kayısıları benim için de ye pek severim çok severim :)

    YanıtlaSil
  19. Want more fashion,
    saol canımmm

    Güzel şeyler dükkanı,
    teşekkür ederimm

    Didem,
    olmaz mı? bursa da arkadaşlarım var ama kimse şeftali göndermiyor :D

    Stil direktörü,
    edicimm doğru söylüyorsunn öperim..

    Nehirccem,
    bileydim yakındın sanada hazırlardım biraccık. biraccık ama :D

    Ebrulimm,
    yedim bitirdim ;)

    YanıtlaSil
  20. bayılırım kyısıya da, abinize ilettiginiz iyi dileklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  21. Bursaaaa Seyhan'in sesini duy:)) Gelir yakinda seftalin

    YanıtlaSil
  22. Oooh afiyet şeker bal kaymak olsun canım!

    YanıtlaSil

söz sizin...